گلزنی مقابل بارسلونا، بورس چین را تکان داد!

گلزنی مقابل بارسلونا، بورس چین را تکان داد!

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال به حدی جهانی شده که اتفاقات ریز و درشت آن می تواند روی مسائل کلان اقتصادی نیز تاثیر بگذارد.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که وو لی، مهاجم چینی اسپانیول گل تساوی را مقابل بارسلونا به ثمر رساند، سهام یک شرکت در بازار بورس چین  به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد. گل وو لی باعث شد تا بارسا و اسپانیول کار را با تساوی دو بر دو به اتمام برسانند اما از سویی دیگر ارزش سهام شرکت شخصی چن یانشنگ بیشتر شد.

هر سهم از سهام شرکت رستار که مالکیتش به عهده چن، مالک باشگاه اسپانیول است، در پایان نقل و انتقالات تابستانی 5.53 یوان ارزش داشت، دوشنبه ارزش این سهام به 5.84 یوان رسید و در روز سه شنبه تا 6.33 یوان پیشرفت داشت که به معنی 15 درصد رشد است که با احتساب کل سهام به بیش از صد میلیون یورو می رسد. در حال حاضر ارزش سهام شرکت رستار از 7.3 میلیارد یورو به حدود هزار میلیارد یورو رسیده است.

اسپانیول در تلاش است تا رائول دی توماس مهاجم اسبق رئال مادرید را هم در خط حمله تیمش از بنفیکا به خدمت بگیرد و این تیم را تقویت کند. تیم کاتالان در تلاش است تا از منطقه سقوط دور شود و به میانه جدول برسد تا فصل را با شرایط قابل قبولی به اتمام برساند.