رکورد جذاب کورتوا در رئال: 9 کلین شیت در 12 بازی اخیر

رکورد جذاب کورتوا در رئال: 9 کلین شیت در 12 بازی اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا رکورد جذابی را با پیراهن رئال مادرید به ثبت رسانده و موفق شده در 12 بازی اخیر خود برای این تیم 9 کلین شیت ثبت کند. 

به گزارش فوتبالی، هدف دروازه بان بلژیکی از حضور در رقابت های سوپرکاپ اسپانیا که امشب آغاز خواهد شد کسب دومین جام قهرمانی با رئال مادرید است. او پس از پیوستن به این تیم در تابستان 2018 تنها یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها به دست آورد. او پس از دوران سختی که پشت سر گذاشت حالا در شرایطی استثنایی است تا جای خالی کیلور ناواس به هیچ وجه در این تیم احساس نشود. زین الدین زیدان پس از دیدار هفته گذشته برابر ختافه اعلام کرد که به باور او کورتوا بهترین دروازه بان دنیاست و این باوری است که سرمربی رئال مادرید فصل گذشته نیز به آن معتقد بود. فصل گذشته انتقادات بسیاری به زیدان شد که چرا کورتوا را به ناواس ترجیح می دهد اما باور او به این بازیکن باعث شد که شرایط برای او تغییر کند. حالا کورتوا احساس اعتماد به نفس دارد و می خواهد موفقیت های بیشتری را با رئال مادرید به دست آورد. 

پس از پیروزی 0 - 3 رئال مادرید برابر ختافه، حالا کورتوا موفق شده در 12 بازی اخیر خود در لالیگا و لیگ قهرمانان 9 کلین شیت ثبت کند. تنها تیم هایی که در 12 بازی اخیر موفق به شکست دادن این دروازه بان شده اند، رئال سوسیه داد، والنسیا و پاریسن ژرمن هستند و این روند به آخرین باخت رئال مادرید که برابر رئال مایورکا در مهر ماه بود، می رسد. رئالی ها این فصل از نظر دفاعی فصل متفاوتی را پشت سر گذاشته اند و در 19 بازی لالیگا تنها 12 گل دریافت کردند که این بهترین رکورد آنها از فصل 87 - 1986 تا به حال بوده است. حالا کورتوا رقیبی جدی برای یان اوبلاک در دریافت جایزه زامورا است. او 16 بازی در زمین حضور داشته و 9 گل دریافت کرده و این در حالی است که یان اوبلاک در 19 بازی 12 گل خورده است. 

1070