تعلیق سرمربی مالاگا بعد از انتشار ویدیوی رسوایی جنسی او

تعلیق سرمربی مالاگا بعد از انتشار ویدیوی رسوایی جنسی او

پایگاه خبری فوتبالی- اخیرا ویدیویی از ویکتور سانچز دل آمو سرمربی باشگاه مالاگا منتشر شده که ویدیویی غیراخلاقی است و دراین ویدیو او پیراهن باشگاه مالاگا را به تن دارد.

به گزارش فوتبالی، همین باعث شد تا سران باشگاه مالاگا روز سه شنبه، فعالیت آقای سانچز دل آمو در باشگاهشان را به حالت تعلیق در بیاورند.

در بیانیه منتشره از سوی باشگاه مالاگا می خوانیم:« برپایه اطلاعات به دست آمده که هنوز مورد تائید قرار نگرفته است، باشگاه مالاگا بدون درنگ فعالیت ویکتور سانچز دل آمو را تا زمان انجام کامل بررسی ها، به حالت تعلیق درمی آورد. بعد از اتمام بررسی ها، اطلاعات بیشتری را اعلام خواهیم کرد.»

البته ویکتور سانچز دل آمو، سرمربی فعلی مالاگا هم شکایتی به پلیس انجام داده و اعلام کرده که قربانی تهدیدهایی شده است و افرادی با تحت فشار گذاشتن او، این ویدیوی رسوایی اخلاقی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. او دراین باره گفته:« من از یک جرم که علیه حریم خصوصی من انجام شده، زجر می کشم. از من پول می خواستندو سعی می کردند تا از من باج بگیرند و من تصمیم گرفتم تا از تمام کسانی که این ویدیو را در شبکه های اجتماعی و واتزاپ پخش کرده اند شکایت کنم. حرف زیادی برای گفتن ندارم چون من کار بدی انجام نداده ام. »

6363