حضور دوربین تلویزیون چین در تمرین تیم امید/استیلی: با اعتماد به نفس و خوباوری به تایلند آمده‌ایم

حضور دوربین تلویزیون چین در تمرین تیم امید/استیلی: با اعتماد به نفس و خوباوری به تایلند آمده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- گروه فیلمبردارى شبکه سى سى تى وى چین عصر امروز در محل تمرین اعضاى تیم ملى فوتبال امید ایران حضور یافت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال در پایان تمرین امروز تیم امید در سونگلا گروه فیلمبردارى شبکه CCTV چین با حضور در تمرین تیم امید با حمید استیلى سرمربى ، امید نورافکن ، محمد محبى و مهدى قائدى گفت و گو کرد.

حمید استیلى با اشاره آمادگى بازیکنانش در خصوص طولانى شدن انتظار ایران براى صعود به المپیک گفت: یکى از مشکلات اصلى برنامه AFC است که این بازى‌ها را در فیفا دى برگزار نمى‌کند و سال ها باعث ناکامى تبم هاى المپیک ما به دلیل غیبت بسیارى از بازیکنان شده است. با این وجود ما با اعتماد به نفس و خودباورى به اینجا آمده ایم و همه تلاشمان را مى‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. نمى‌خواهیم با گذشته فکر کنیم و تنها روى بازى هاى فعلى خصوصا مسابقه برابر ازبکستان متمرکز خواهیم بود.

در ادامه خبرنگار این شبکه در گفت و گو با محمد محبى از وى در خصوص وضعیت این روزهاى ایران پرسید و بازیکن تیم امید گفت: همه ما از این اتفاق متاثریم چرا که سردار سلیمانى شخصیت محبوب ملت ایران بود. در اینجا هم بچه ها غمگین بودند اما حالا انگیزه ما  به دلیل اتفاقات روزهاى گذشته چند برابر شده و مى‌خواهیم با قدرت در بازى ها ظاهر شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

امید نورافکن هم در این مصاحبه و در پاسخ به سوال مشابه خبرنگار شبکه CCTV پیرامون اتفاقات روزهاى گذشته همچنین احترام و علاقه ویژه بازیکنان تیم به پرچم ایران گفت: همه ما عاشق کشورمان هستیم و بوسیدن پرچم و پیراهن هم یک نشانه است. با توجه به اتفاقات این روزها متحد شده‌ایم تا به پیروزى برسیم و عملکرد موفقى در رقابت هاى پیش روى خصوصا بازى اول داشته باشیم.

مهدى قائدى هم در گفت و گو با CCTV ضمن اشاره به آخرین وضعیت تیم اظهار داشت:کادر فنى و روانشناس تیم در این روزها تلاش زیادى داشتند تا فشار روحى از روى تیم برداشته شود و در حال حاضر شرایط بسیار خوبى داریم. هیچ فشارى احساس نمى‌کنیم و با انگیزه به دنبال کسب افتخار و موفقیت در این رقابت ها هستیم. براى من و سایر بازیکنان هیچ هدف انفرادى وجود ندارد و تنها هدف ما موفقیت تیم براى رسیدن به المپیک است.

4344