عنایتی: از کسب تساوی مقابل ملوان راضی‌ام/ قوای بدنی بازیکنان به دلیل زمین مسابقه تحلیل رفت

عنایتی: از کسب تساوی مقابل ملوان راضی‌ام/ قوای بدنی بازیکنان به دلیل زمین مسابقه تحلیل رفت

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت گفت: تحلیل قوای بدنی بازیکنان در نیمه دوم به دلیل شرایط نامساعد زمین باعث شد نتوانیم عملکرد خوبمان در نیمه نخست را تکرار کنیم. 

به گزارش فوتبالی، غلامرضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل ملوان انزلی با بیان اینکه می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، اظهار کرد: دو تیم بازی تماشاگرپسندی از خود به نمایش گذاشته و موقعیت پرشماری خلق کردند، بازیکنانمان با تمام وجود جنگیده و از کسب امتیاز مقابل ملوان راضی هستم.

وی با تأکید بر حل مشکلات مالی تیم‌های پرطرفدار نظیر ملوان انزلی تصریح کرد: ملوان از هواداران پرشماری برخوردار است و هواداران این تیم در طول ۹۰ دقیقه با تمام توان از تیمشان حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت با اشاره به دونیمه متفاوت این تیم در دیدار مقابل ملوان گفت: دیدار مقابل ملوان در انزلی و جلوی دیدگان هواداران این تیم با توجه به شرایط زمین سختی‌های خاص خود را دارد، زمین از شرایط خوبی برخوردار نبوده بازیکنان در نیمه دوم تحلیل رفتند.

عنایتی با بیان اینکه تحلیل قوای بدنی بازیکنان در نیمه دوم به دلیل شرایط نامساعد زمین باعث شد نتوانیم عملکرد خوبمان در نیمه نخست را تکرار کنیم، افزود: قضاوت داور عاملی دیگر در بازی دست‌به‌عصای بازیکنانمان در نیمه دوم بوده است و درمجموع از نتیجه کسب‌شده مقابل ملوان رضایت دارم.

وی با بیان اینکه شرایط وخیم تیم‌های فوتبال ریشه‌دار تأسف‌آور است، گفت: برخی تیم‌های ریشه‌دار منحل شده و برخی دیگر با مشکلات عدیده مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، پتانسیل عظیم هوادار در فوتبال ایران می‌تواند باعث حرکت روبه‌جلوی تیم‌ها شود ولی متأسفانه عدم‌حمایت مسؤولین باعث پسرفت تیم‌های ریشه‌دار شده است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال ابومسلم مشهد با اشاره به اینکه فوتبالش را مدیون این تیم و هوادارانش است، افزود: مسؤولین باید به دنبال احیای تیم‌های ریشه‌دار بوده و این تیم‌ها را به هواداران واگذار کنند.

4344