مقصد آینده شماره 10 رئال مادرید مشخص شد؛ لیگ آمریکا

مقصد آینده شماره 10 رئال مادرید مشخص شد؛ لیگ آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - دو سال پیش زمانی که تیم دی سی یونایتد در لیگ فوتبال آمریکا، وین رونی را جذب کرد نگاه های زیادی را به خود جلب کرد. این مهاجم انگلیسی پس از یک سال و نیم، واشنگتن را ترک کرد تا به عنوان کمک مربی - بازیکن در تیم دربی کانتی در فوتبال انگلیس مشغول به کار شود.

به گزارش فوتبالی، حالا دی سی یونایتد شرایط جذب لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید را دنبال می کند. نشریه معتبر امریکایی " اتلتیک" گزارش داده است که واشنگتن دی سی اولین تماس ها را با هافبک رئال مادرید برقرار کرده است و در نظر دارد که هافبک 34 ساله کروات را به خدمت بگیرد. 

دی سی یونایتد با پایان لیگ آمریکا در سال 2019 اولین تماس ها را با مودریچ برقرار کرده است. مودریچ با وجود َآن که در سال 2018 توانست توپ طلای فوتبال جهان را ببرد اما بعد از آن در رئال افت کرد و این فصل هم در رئال مادرید نقش کمرنگی پیدا کرده است. مودریچ در این فصل چهار گل زده اما شکوفایی والورده باعث شده تا دقایق بازی او به شکل قابل توجهی کم شوند و کاهش یابند.

به هر صورت باید دید که نظر مودریچ چیست. این بازیکن تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد اما هیج بعید نیست که فوتبالش را در لیگ آمریکا خاتمه بخشد.