آردا توران قراردادش را فسخ کرد و به بارسلونا برگشت

آردا توران قراردادش را فسخ کرد و به بارسلونا  برگشت

پایگاه خبری فوتبالی  - آردا توران آخرین دقایق خود به عنوان بازیکن باشاک شهیر را در روز اول دسامبر انجام داد. باشگاه ترکیه ای روز یکشنبه گزارش داده است که این بازیکن و مدیر گالاتاسرای برای فسخ قرارداد به توافق رسیده اند. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه باشاک شهیر در بیانیه ای اعلام کرد:" دوست داریم از آردا توران یکی از مهمترینن بازیکنان فوتبال ترکیه با بیشی از یکصد بازی ملی تشکر کنیم که تلاش هایش را برای تیم ما داشت و در ادامه دوران فوتبالش برای او آرزوی موفقیت می کنیم."

َآردا توران با فسخ قرارداد قرضی  با باشاک شهیر در حال حاضر دوباره بازیکن بارسلونا محسوب خواهد شد. باشگاه ترکیه ای تا 30 ژوئن با بارسلونا قرارداد دارد و در نیم فصل دوم به تیمی دیگر ملحق خواهد شد. 

البته احتمال دارد که آردا در نیم فصل دوم راهی گالاتاسرای شود چرا که باشگاه ترکیه ای از جذب وی استقبال کرده است. فاتح تریم سرمربی فعلی گالاتاسرای اخیرا در مورد این بازیکن گفته است" آردا شخصیت مهمی برای گالاتاسرای است. نمی دانم در ژانویه چه اتفاقی رخ خواهد داد. آردا هوادارا گالاتاسرای است. باشگاه ما همیشه فرزندانش را بغل کرده است. آردا لیاقتش را دارد تا در این جا بازنشسته شود."

آردا فعلا بازیکن بارسا محسوب می شود و گالاتاسرای جذب وی باید با تیم کاتالان تماس بگیرد.