ساری: رونالدو حالا خوشحال است چون زانویش مشکلی ندارد

ساری: رونالدو حالا خوشحال است چون زانویش مشکلی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که کریستیانو رونالدو حالا در این تیم خوشحال است چون مشکل زانویش را پشت سر گذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی سال 2020 را با هت تریک در روز دوشنبه در جریان پیروزی 0 - 4 یوونتوس برابر کالیاری آغاز کرد تا رکوردهای گل زده خود در سری آ را به 8 گل در 5 بازی اخیر برساند. این بازیکن 34 ساله در ماه نوامبر در سه بازی هیچ گلی به ثمر نرساند و در دو بازی از این تعداد از سوی ساری تعویض شده بود. پس از این اتفاق سرمربی ایتالیایی اعلام کرد که این بازیکن از ناحیه زانو مصدوم است. اخیرا رونالدو نشانه ای از این مشکل نداشته و ساری از این که برنده 5 توپ طلا به آمادگی خود بازگشته، خوشحال است. سرمربی یوونتوس پس از بازی در کنفرانس خبری خودد گفت: " رونالدو دیگر مشکلی با زانوی خود ندارد و از حضور در اوج آمادگی فیزیکی و روحی خود لذت می برد. بالاخره توانستم خوشحالی واقعی او را ببینم چون زانوی او خوب است. او حالا می تواند در اوج آمادگی خود به میدان برود. "

یوونتوس علیرغم پیروزی شب گذشته به دلیل پیروزی اینتر برابر ناپولی با امتیاز مساوی و به دلیل تفاضل گل کمتر همچنان در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. 

1070