چرا ستاره نروژی دورتموند را به منچستریونایتد ترجیح داد؟

چرا ستاره نروژی دورتموند را به منچستریونایتد ترجیح داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند می گوید که برنامه های بورسیا دورتموند او را ترغیب کرده که به جای منچستریونایتد این تیم را برای آینده خود انتخاب کند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم نروژی قراردادی 4.5 ساله با دورتموند امضا کرد و این اتفاق در حالی افتاد که او در یک قدمی یونایتد قرار داشت. شیاطین سرخ در کنار لایپزیک و یوونتوس جز مشتریان جدی این بازیکن بودند که این فصل در 22 بازی 28 گل برای سالزبورگ به ثمر رسانده بود. هالند درباره دلیل انتخاب دورتموند و عدم پیوستن به منچستریونایتد گفت: " آنها مستقیما آمدند و گفتند که ما به تو در خط حمله نیاز داریم، ما سبک بازی تو را دوست داریم و می خواهیم تو را در تیم خودمان داشته باشیم. نحوه صحبت کردن آنها با خودم را دوست داشتم و این چیزی بود که من را ترغیب کرد که به این تیم بپیوندم. تنها احساس کردم که من و دورتموند گزینه های خوبی در کنار یکدیگر هستیم. "

دورتموند در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار دارد و 7 امتیاز با صدرنشین این رقابت ها که لایپزیک است بعد از تنها 17 بازی فاصله دارد. تیم لوسین فاوره تا 11 روز دیگر به دلیل تعطیلات نیم فصل بوندس لیگا به رقابت ها بازنخواهد گشت. 

1070