ناپولی 1 – اینتر 3: طلسم شکسته شد

ناپولی 1 – اینتر 3: طلسم شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی – دو گل روملو لوکاکو و یک گل لائوتارو مارتینز باعث پیروزی سه بر یک اینتر در خانه ناپولی شد. آنها برای اولین بار از سال 1997 تاکنون توانستند در ناپل پیروز شوند.

ناپولی سال 2019 را با جنارو گتوزو با پیروزی به پایان برده بود، هرچند که در میانه جدول قرار دارد. بازی با سرعت بالایی آغاز شد و دو تیم فرصت‌های بسیاری داشتند. در دقیقه 13 بود که لوکاکو گل اول را زد. او از نیمه زمین خودی توپ را گرفت و به پیش تاخت، و در حالی که فرار لائوتارو باعث شده بود کاستاس مانولاس حواسش به او باشد، لوکاکو گل‌زنی کرد.

الکس مرت چند موقعیت خوب را از اینتر گرفت، اما روی گل دوم این تیم مقصر بود. شوت محکم لوکاکو به دستان او برخورد کرد و از بین پاهایش به درون دروازه غلتید. سرعت شوت لوکاکو 111 کیلومتر در ساعت بود.

ناپولی در دقیقه 38 یک گل زد. خوسه کایخون توپ را از روی خط عرضی ارسال کرد و آرکادیوش میلیک آن را از فاصله‌ای نزدیک گل کرد.

لائوتارو در دقیقه 63 نتیجه را سه بر یک کرد. ناپولی دست به حملات گسترده زده بود، اما اینتر به گل رسید. سانتر ماتیاس وسینو از لائوتارو عبور کرد، اما مانولاس که سعی می‌کرد توپ را بگیرد، به اشتباه آن را به لائوتارو سپرد و او هم به‌آسانی گل زد.

لوکاکو و لائوتارو مارتینز در این فصل روی هم 30 گل برای اینتر زده‌اند.

8444