اسطوره باتعصب ایتالیا و بازنشستگی در پایان فصل

اسطوره باتعصب ایتالیا و بازنشستگی در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی- دانیله ده روسی، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه رم تصمیم گرفته تا با ترک بوکا جونیورز از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و به طور کامل بازنشسته شود.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق باشگاه رم تا ژوئن سال 2020 با این باشگاه آرژانتینی قرارداد دارد ولی جانلوکا دی مارزیو در گزارشی اعلام کرده که ده روسی تا پایان مدت قراردادش برای بوکا بازی خواهد کرد و بعد از اتمام مهلت این قرارداد برای همیشه از فوتبال کنار خواهد رفت.

ده روسی 36 ساله از زمان پیوستن به بوکا جونیوز با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرده و بعد از انجام تنها 6 بازی برای این تیم، حالا صحبتهایی درمورد بازگشت او به پایتخت ایتالیا و در دست گرفتن هدایت تیم پایه ای رم مطرح است.

دی مارزیو در گزارش خود اعلام کرده که ده روسی تصمیم گرفته تا خیلی زود به ماجراجویی اش در آمریکای جنوبی پایان دهد. ده روسی بعد از ترک رم در تابستان گذشته و پیوستن به بوکا، یک گل برای این تیم به ثمر رسانده و اگر او تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال بگیرد، تعداد بازیهایش در دنیای فوتبال در 622 بازی رسمی متوقف خواهد شد. ده روسی مجموعا 117 گل هم برای تیم ملی ایتالیا برگزار کرده است.

6363