رونالدو: امیدوارم اینتر امشب ببازد

رونالدو: امیدوارم اینتر امشب ببازد

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در پایان دیدار تیمش مقابل کالیاری که با برد 0-4 بینکونری به پایان رسید از این برد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، کریس که دراین بازی موفق شد تا برای تیمش هت تریک کند در صحبتهایی درپایان بازی گفت:« به خاطر این هت تریک راضی و خوشحالم ولی برای من مهمتر این است که یوونتوس اینتر را تحت فشار بگذارد.»

کریس رونالدو ستاره این بازی بود و توانست سه بار دروازه کالیاری را باز کرده و یک پاس گل هم به ایگواین داد. رونالدو در ادامه صحبتهایش گفت:« مهمترین نکته برای من این است که تیممان به پیروزی رسیده. ما خوب بازی کردیم و موقعیتهای گلزنی زیادی خلق کردیم. من از هت تریکم خوشحالم ولی مهمترین نکته این بود که پیروز شدیم و اینتر را تحت فشار گذاشتیم.» 

رونالدو ادامه داد:« ما بازی به بازی در حال پیشرفت و رشد هستیم. نه فقط در امور تدافعی، بلکه در خط میانی و خط حمله هم همینطور. ما تیم کاملی هستیم و باید همه با هم درهمه امور کار کنیم.»

یوونتوس با کسب سه امتیاز این بازی، توانست با امتیاز اینتر برابری کند و اینتری ها باید در رقابتهای این هفته سری آ،با  ناپولی روبرو شوند.  رونالدو دراین باره گفت:« نمی دانم آیا می توانم بازی اینتر را تماشا کنم یا نه ولی قطعا امیدوارم اینتر ببازد. چون این کمک بزرگی برای ما خواهد بود. در هرصورت ما آن کاری که باید انجام می دادیم را انجام دادیم و الان فقط باید منتظر باشیم.»

6363