محمد: کلوپ به من زبان درازی کرد و من هم به او فحش دادم

محمد: کلوپ به من زبان درازی کرد و من هم به او فحش دادم

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو محمد سرمربی تیم مونتری بعد از یک ماه، از اتفاقاتی که در جریان جام باشگاه های جهان میان او و یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول رخ داد، صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، آقای محمد تقریبا یک ماه بعد از این اتفاق اعلام کرد که در جریان بازی مونتری مقابل لیورپول در جام باشگاه های جهان، یورگن کلوپ او را حسابی عصبانی کرده. او در تشریح اتفاقاتی که درجریان آن بازی رخ داد اعلام کرد که دریکی از صحنه های بازی، او از داور بازی خواسته تا به یکی از بازیکنان لیورپول کارت زرد نشان دهد و همین باعث خشم کلوپ و درنتیجه بی احترامی اوبه سرمربی مونتری شده است.

آقای محمد دراین باره گفت:« کلوپ به من بی احترامی کرد؛ او به من زبان درازی کرد و مرا مسخره کرد.» او در عین حال اعلام کرد که کلوپ در تمام دقایق بازی توقع داشت که داور بازی به بازیکنان حریف مکزیکی اش کارت نشان دهد. محمد ادامه داد:« کلوپ می گفت که بازیکنان ما در تمام لحظات بازی در حال خطا کردن و زدن صلاح هستند. من واقعاعصبانی شدم. چون حس کردم که او سعی می کند تا به من بی احترامی کند. نمی دانم که آیا واکنشم خوب بود یا نه ولی واقعا از کوره در رفتم.»

محمد در ادامه صحبتهایش گفت:« اصلا یادم نمی آید که به او چه گفتم ولی با خودم فکر کردم که اگر بخواهم به انگلیسی حرف بزنم، نمی توانم حرفهایی که در دلم هست را بگویم. به همین خاطر فکر می کنم که به اسپانیایی به او فحش دادم و بد و بیراه گفتم. این را گفتم و رفتم.»

در نهایت مونتری در این بازی با نتیجه 2-1 مغلوب لیورپول شد و بلافاصله بعد از این باخت به مکزیک بازگشت تا در فینال لیگ آپرتورای سال 2019 و مصاف با آمه ریکا حضور بیابد. 

6363