تغییرنظر کاوانی: بگذارید همین حالا از پاریس بروم

تغییرنظر کاوانی: بگذارید همین حالا از پاریس بروم

پایگاه خبری فوتبالی- ادینسون کاوانی اخیرا صد و نود و هشتمین گلش را برای پاری سن ژرمن در برد 7-0 مقابل لیناس به ثمر رساند و رکورد تاریخی اش دراین تیم پاریسی را بهبود بخشید.

به گزارش فوتبالی، در پایان این مسابقه، کاوانی این را کاملا دریافت که در جمع بازیکنانی است که کمتر درترکیب اصلی تیم مورد استفاده قرار خواهند گرفت و از همین رو نظرش درمورد جدایی از پاری سن ژرمن را تغییر داد. تا پیش از این شنیده می شد که این ستاره اروگوئه ای قصد دارد تا در تابستان پیش رو پاریس را ترک کند.

اما حالا روزنامه اکیپ در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کاوانی تصمیم گرفته تا در همین ماه ژانویه و در بازار زمستانی از پاریس جدا شده و به تیمی برود تا بتواند دقایق بیشتری در میدان باشد. او در این فصل تنها در 6 بازی در ترکیب اصلی پی.اس.جی به میدان رفته و آمادگی بالای مائورو ایکاردی باعث شده تا توخل بیشتر از این ستاره آرژانتینی استفاده کند.

این درحالی است که کاوانی با اتلتیکو توافق کرده بود تا در ماه ژوئن و در ازای قراردادی 12 میلیون یورویی و حقوقی 10 میلیون یورویی به این تیم ملحق شود ولی حالا ممکن است زودتر تصمیمش را عملی کند.

روزنامه اکیپ در ادامه گزارشش یادآوری کرده که علاوه بر اتلتیکومادرید، منچستریونایتد و چلسی هم به دنبال جذب کاوانی هستند ولی آنها هم این ستاره اروگوئه ای را برای تابستان می خواهند. در این میان لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن مخالفت خود را با جدایی کاوانی در ژآنویه ابراز کرده و گفته که او باید در بازار به دنبال جایگزین مناسبی برای کاوانی باشد و نمی تواند در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام دهد.

6363