حدادی‌فر: اگر بازیکنی دلش با تیم نیست باشگاه به او اجازه جدایی بدهد

حدادی‌فر: اگر بازیکنی دلش با تیم نیست باشگاه به او اجازه جدایی بدهد

پایگاه خبری فوتبالی-  کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: اگر بازیکنی می‌بیند شرایط برایش غیرقابل تحمل شده، بهتر است باشگاه به او اجازه جدایی بدهد تا برود. 

به گزارش فوتبالی، قاسم حدادی فر، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بدون سرمربی، اظهار داشت: حدودا ۱۰ روزی است که تمرینات را زیر نظر مربیان تیم آغاز کردیم و روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم. ما هم منتظر انتخاب سرمربی هستیم تا بتوانیم شکل بهتری بگیریم و برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

وی درباره طولانی‌شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید ذوب‌آهن گفت: واقعیت این است که پروسه طولانی شده است. همه تیم‌ها الان سرمربی دارند و ما هم باید تمرینات‌مان این روز‌ها زیر نظر سرمربی باشد، اما اینطور نیست. ما هم اخبار را از رسانه‌ها دنبال می‌کنیم. چیزی که مشخص است مدیران به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستند و امیدوارم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسند و سرمربی را انتخاب کنند تا تیم برای نیم‌فصل دوم بهتر آماده شود.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به این که برخی از بازیکنان این تیم دنبال جدایی هستند، تصریح کرد: بررسی این مورد مربوط به باشگاه و البته قرارداد بازیکنان است. نظر شخصی من این است که اگر بازیکنی دلش با تیم نیست و فکر می‌کند رفتنش به تیم دیگری باعث پیشرفت او می‌شود، بهتر است باشگاه شرایط را برای جدایی او فراهم کند تا بتواند برود. ذوب‌آهن باشگاه بزرگ و با قدمتی است که روزی همه آرزو داشتند در آن بازی کنند و این تیم ملی‌پوشان زیادی داشت. اگر بازیکنی می‌بیند شرایط برایش غیرقابل تحمل شده، بهتر است باشگاه به او اجازه جدایی دهد تا برود.

حدادی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: حرف آخر من با هواداران است. می‌دانم که روز‌های سختی را سپری می‌کنند و نیم‌فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌ایم و آنها را اذیت کردیم. امیدوارم هواداران باز هم مثل همیشه صبوری و از ما حمایت کنند تا سرمربی جدید انتخاب شود و در نیم‌فصل دوم نتایج ضعیف گذشته را جبران کنیم.

9697