جهانبخش بهترین بازیکن ماه دسامبر برایتون

جهانبخش بهترین بازیکن ماه دسامبر برایتون

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایرانی حاضر در رقابت های لیگ جزیره در دو بازی آخرش برای این تیم با دو گلی که زد توانست بهترین بازیکن ماه تیمش شود.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، علیرضا جهانبخش بعد از مدت ها مقابل بورنموث در دیداری از سری رقابت های لیگ برتر انگلستان برای این تیم به میدان رفت و یک گل هم زد. نمایش خوب او در این بازی گراهام پاتر سرمربی تیم برایتون را متقاعد کرده بود که در بازی حساس برابر چلسی در اولین روز سال نو ستاره ایرانی را در ترکیب اصلی قرار بدهد اما او تصور کرد که ممکن است فشار بازی بورنموث علیرضا را که مدت ها بود بازی نمی کرد خسته کرده باشد. از این رو او را در اواخر بازی با چلسی به میدان فرستاد اما جهانبخش با یک گل زیبا که می تواند گل فصل لیگ برتر باشد و حتی جایزه بهترین گل سال اروپا-فرانتس پوشکاش- را بگیرد تیمش را از یک شکست نجات داده و اولین امتیاز تاریخ این تیم برابر چلسی را به دست آورد.

 
عملکرد جهانبخش باعث شد که او بالاتر از نل موپای مهاجم فرانسوی و آرون موی هافبک استرالیایی بتواند در نظرسنجی که انجام شد عنوان بهترین بازیکن ماه برایتون را به دست بیاورد. 


جهانبخش در بازی با بورنموث سریعترین گل تاریخ برایتون در لیگ برتر را در دقیقه سه بازی به ثمر رساند و همین باعث شد که او 65 درصد آرا را در نظرسنجی کسب کند. او در بازی با بورنموث روی همکاری آرون موی توانست اولین گل خود را بعد از هفده ماه حضور در این تیم برای برایتون به ثمر برساند تا در ماه پایانی سال بتواند در سرلیست بهترین های گراهام پاتر قرار بگیرد.

9697