اختلاف شدید رئال مادرید و وایادولید در مورد دروازه‌بان اوکراینی

اختلاف شدید رئال مادرید و وایادولید در مورد دروازه‌بان اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی - آندری لونین دروازه بان اوکراینی رئال مادرید در این فصل قرضی به رئال وایادولید رفته اما فقط 90 دقیقه در جام حذفی بازی کرده و فرصت کافی برای خودنمایی نصیبش نشده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از شرایط لونین ناراحت است چرا که این بازیکن فصل گذشته هم در حضور قرضی خود در لگانس بازی نکرد در حالی که هدف اصلی رئال از قرض داده شدنش این است که با بیشتر بازی کردن بتواند تجربه اندوزی کند و به تدریج به عنوان رقیبی جدی برای کورتوا به رئال برگردد اما این بازیکن بازی نمی کند. به همین خاطر مدیران رئال مادرید به وایادولید پیام داده بودند که باید قرارداد قرضی لونین فسخ شود تا این بازیکن در نیم فصل دوم در تیمی بازی کند که شانس بازی کردنش بیشتر باشد و بدین ترتیب فرصت حضور در یورو 2020 و در ترکیب تیم ملی اوکراین را از دست ندهد.

اما وایادولید به مدیران رئال مادرید اعلام کرده که حاضر به فسخ قرارداد لونین نخواهد شد و در نیم فصل دوم روی این بازیکن به خصوص در بازیهای جام حذفی حساب می کنند. در حال حاضر جوردی ماسیپ دروازه بان آکادمی بارسلونا دروازه بان فیکس تیم وایادولید است.

وایادولید در مورد دو بازیکن قرضی دیگر رئال مادرید هم به این باشگاه پیام داده است. دی فروتوس که در این فصل فقط 56 دقیقه بازی کرده باید در وایادولید بماند اما درها به روی جدایی خاوی سانچز مدافع میانی آکادمی رئال که هنوز بازی نکرده، باز است. ساراگوسا و المریا از لیگ دسته دو اسپانیا مشتریان او هستند.