نعمتی: شهر خودرو فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد/ در چند بازی از عملکردم راضی نبودم

نعمتی: شهر خودرو فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد/ در چند بازی از عملکردم راضی نبودم

پایگاه خبری فوتبالی-علی نعمتی، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که آنها در نیم‌فصل دوم فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند.

به گزارش فوتبالی، علی نعمتی در گفت‌وگویی درباره عملکرد شهر خودرو در نیم‌فصل اول لیگ برتر و اینکه آنها در هفته‌های پایانی امتیازهای حساسی را از دست دادند، گفت: ما در مجموع بد نتیجه نگرفتیم و در کورس قهرمانی هستیم، البته در چند بازی پایانی امتیازهای بدی از دست دادیم که خودمان هم فکرش را نمی‌کردیم. با این حال برای جبران به اندازه کافی فرصت داریم و قطعاً نیم‌فصل دوم را خیلی قدرتمند آغاز خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم. احتمالاً روز سه‌شنبه هم برای برپایی اردویی تدارکاتی راهی امارات می‌شویم. امیدوارم نیم‌فصل دوم را با شرایطی خوب آغاز کنیم.

وی در مورد اهداف تیمش در فصل جاری اظهار داشت: ما در لیگ برتر به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است و دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن نداریم. در لیگ قهرمانان آسیا هم دنبال موفقیت هستیم و مهم این است که بتوانیم از مرحله پلی‌آف عبور کرده و در مرحله گروهی قدرت‌مان را نشان دهیم.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در نیم‌فصل اول راضی است، تصریح کرد: در مجموع شرایط خوب بود، ولی در چند بازی از عملکردم راضی نبودم. یک مصدومیت جزئی هم داشتم، ولی خوشبختانه الان شرایطم بهتر است. امیدوارم که در نیم‌فصل دوم بیشتر به تیمم کمک کنم.

7655