مورینیو: نه مورا و نه سون هئونگ؛ کسی نمی تواند جای کین را پر کند

مورینیو: نه مورا و نه سون هئونگ؛ کسی نمی تواند جای کین را پر کند

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام در پایان بازی تیمش مقابل میدلزبورو در جام حذفی انگلیس که با تساوی 1-1 به پایان رسید اعلام کرد که نه لوکاس مورا و نه سون هئونگ مین نمی توانند جای خالی هری کین در این تیم را پر کنند.

به گزارش فوتبالی،  در جریان این بازی لوکاس مورا تنها گل لیورپول را به ثمر رساند تا بازی را به تساوی بکشد و حالا این بازی باید تکرار شود تا تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شود. تاتنهام در سه بازی اخیرش در تمامی تورنمنتها موفق به پیروزی نشده و مورینیو در صحبتهایی اعلام کرده که جای کین در تیمش واقعا خالی است.

آقای خاص دراین باره گفته:« ما نمی توانیم لوکاس یا سون را در پست بازیکن شماره 9 و به جای هری کین به کار بگیریم. ما مسائل را تغییر دادیم و ریسک هایی هم انجام دادیم. تیم ما در سی دقیقه آخر بازی حتی یک بازیکن هم در خط میانی نداشت.»

مورینیو ادامه داد:« ما با شش بازیکن تهاجمی و بدون یک مهاجم بازی کردیم و حسابی ریسک کردیم.»

تاتنهام در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و این درحالی است که آنها در هفت بازی اخیرشان در لیگ برتر، سه باخت و یک تساوی داشته اند. مورینیو در ادامه صحبتهایش گفت:« گاهی وقتها همان بازیکنان همیشگی در زمین ناامید کننده ظاهر می شوند. من امروز ناامید شدم. همه حاضران در ورزشگاه یک بازی به تمام معنای جام حذفی را مشاهده کردند؛ بازی سختی بود؛ اگرسرنوشت فوتبال به تعداد دفعاتی که موقعیت خلق می کنی رقم میخورد، ما می توانستیم با اختلاف برنده شویم. تساوی 1-1 هم فاجعه نیست. ما با این همه مصدوم به دردسر افتاده ایم و من امروز از بین بازیکنان آماده ام تیم را چیدم.»

6363