گلریزان هواداران یک تیم برای تمدید قرارداد ستاره تیمشان

گلریزان هواداران یک تیم برای تمدید قرارداد ستاره تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی – ایگور آنگولو هنوز تصمیم نگرفته که در فصل آینده فوتبالش را در باشگاه گورنیک زابرزه دنبال کند و یا از این تیم جدا شود.

به گزارش فوتبالی، طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس این مهاجم اسپانیایی حاضر است تا در این تیم لهستانی بماند ولی نه به هرقیمتی. قرارداد فعلی آنگولو با این باشگاه لهستانی در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و سران این باشگاه هم پیشنهادی برای تمدید یک ساله قرارداد آنگولو به او ارائه کرده اند. البته او تنها به شرطی حاضر به تمدید قرارداد است که ماندنش دراین تیم تا سال 2022 تضمین شود.

دراین میان باشگاه های مختلفی از فوتبال لهستان و ترکیه به دنبال آن هستند تا با بهره گیری از این شرایط آنگولو را به تیمهایشان ببرند.

اما حالا هواداران باشگاه گورنیک زابرزه دست به کار شدند و با به راه انداختن کمپینی قصد دارند تا به تیمشان کمک کنند تا رقم پیشنهادی برای تمدید قرارداد این ستاره اسپانیایی را بهبود ببخشند. گروهی از هواداران این باشگاه،25هزار یورو جمع آوری کرده اند تا با کمک به باشگاه، ماندن این ستاره اسپانیایی درتیمشان را قطعی کنند.

در بیانیه منتشره از سوی این گروه از هواداران می خوانیم:« به خاطر گلهایی که برای تیممان زدی توانستیم به دسته بالاتر صعود کنیم و به لطف تو بود که به مرحله مقدماتی لیگ اروپا رسیدیم. برترین گلزن تیم ما چه کسی بود؟ چه کسی در یک دهه اخیر ما را اینقدرشاد کرده؟ کدام بازیکن خارجی تا این حد به شهر ما وفادار بوده؟»

در عین حال این گروه از هواداران شماره حسابی را اعلام کردند تا هریک از هواداران تیم بتواند به این حساب پول واریز کند.

ایگور آنگولو در سال 2016 به تیم گورنیک زابرزه در دسته دوم لیگ لهستان پیوست و با زدن 17 گل نقش پررنگی در صعود این تیم به دسته بالاتر ایفا کرد. او در فصل دوم حضورش دراین تیم 23 گل زد و بدین ترتیب تیمش توانست سهمیه حضور درمرحله مقدماتی لیگ اروپا را کسب کند. فصل گذشته هم او با زدن 18 گل آقای گل رقابتها شد.

او تا به اینجای فصل جاری هم 9 گل برای تیمش زده تا تیمش از منطقه سقوط فاصله بگیرد. حالا هواداران گورنیک زابرزه که می دانند ممکن است یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاهشان را از دست بدهند، شخصا دست به کار شده اند تا نقش پررنگی در تمدید قرارداد این مهاجم 36 ساله ایفا کنند.

البته سن بالای ایگور دراین میان دردسرساز شده؛ چرا که سران باشگاه نمی خواهند که پردرآمدترین بازیکن تیمشان درسال 2022، سی و هشت ساله باشد ولی حالا با کمک هواداران این باشگاه، ممکن است داستان به نحو دیگری رقم بخورد.

6363