اولین مصدوم روی دست لیورپول در سال 2020

اولین مصدوم روی دست لیورپول در سال 2020

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار لیورپول مقابل اورتون در دور سوم بازیهای جام حذفی انگلیس، مصدومیت  جیمز میلنر حسابی کام یورگن کلوپ و شاگردانش را تلخ کرد.

به گزارش فوتبالی، میلنر کمتر از ده دقیقه در زمین بازی دوام آورد و در همان دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ مجبور به ترک زمین شد.

این بازیکن 34 ساله بعد از مصدومیت نتوانست به حضورش در زمین ادامه دهد و جایش را به یاسر لاروکی 19 ساله داد.

دراین بازی یورگن کلوپ به اکثر مهره های اصلی تیمش استراحت داده بود و میلنر یکی از معدود بازیکن باتجربه و کهنه کار لیورپول بود و مصدومیتش حسابی کار را برای یورگن کلوپ سخت کرد.

کلوپ در مقایسه با بازی قبلی تیمش مقابل شفیلد یونایتد ، 9 تغییر درترکیب تیمش اعمال کرده بود و دراین بازی به تاکومی مینامینو که در بازار زمستانی با قراردادی 9.5 میلیون یورویی از سالزبورگ به این تیم پیوسته بود ، میدان داد.

لیورپولی ها در 29 روز اخیر 10 بازی برگزار کرده و در چهار تورنمنت مختلف به میدان رفتند و از همین رو، کلوپ در این بازی از تعدادی از بازیکنان کلیدی تیمش استفاده نکرده بود.

حالا نام میلنر هم به لیست مصدومان لیورپول اضافه شده و او نهمین بازین کلوپ است که دراین فصل طعم مصدومیت را می چشد. در حال حاضر فابینیو، نبی کیتا، الکس اوکسالد چمبرلین، دژان لوورن و ژوئل ماتیپ همگی مصدوم هستند.

6363