لیست فروش شلوغ پاریسن ژرمن؛ هفت نفر باید بروند

لیست فروش شلوغ پاریسن ژرمن؛ هفت نفر باید بروند

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن یکی از ثروتمندترین باشگاه های فوتبال دنیاست که سعی می کند در هر پنجره نقل و انتقالاتی ترکیبش را تقویت کند. همین مسئله باعث می شود که آنها گاهی برای تنظیم هزینه ها و همچنین کاهش اعضای ترکیبشان برخی از بازیکنان را بفروشند.

به گزارش فوتبالی، فرانس فوتبال گزارش داده است که در حال حاضر هفت بازیکن در لیست فروش پاریسن ژرمن قرار دارند : کاوانی، آندر هررا، درکسلر، پاردس، میلر، کهرر و گوئی. در حقیقت هیچ کدام از این بازیکنان جایگاه ثابتی در تیم توخل ندارند و درهای خروجی به رویشان باز است. این بازیکنان اگر از میان اعضای اصلی کسی مصدوم یا محروم نشود عملا نمی توانند به تیم پاریسی کمک کنند و همین مسئله در پارک دو پرنس مشکل ساز می شود.

سرشناس ترین چهره در این لیست، کاوانی است. مهاجم اروگوئه ای با وجود آن که آقای گل تاریخ پاریسن ژرمن است، در مسیر جدایی قرار دارد. با حضور ایکاردی عرصه بر این بازیکن تکنیک شود اما مربی همچنان به او اعتقاد دارد. از سویی ادریسا گوئی که در تابستان گذشته به پی اس جی ملحق شده دچار مصدومیت شده است. در حال حاضر مشخص نیست که این بازیکن بع داز مصدومیت چه عملکردی خواهد داشت و به دوران حضورش در اورتون برمی گردد یا نه. آندر هررا اسپانیایی هم دچار مصدومیت های مختلفی شده و درخشش کافی را نداشته است. لئاندرو پاردس از سویی همچنان در پی اس جی جا نیافتاده است.

درکسلر ترجیح می دهد که در جایی باشد که شانس بازی کردنش بیشتر باشد و توماس میلر نتوانسته جانشین درخشانی برای دنی آلوز باشد. تیلو کهرر جوان آلمانی نیز سه ماه است که مصدوم بودهع و هنوز چیزی از خود ارائه نداده است.