اشتباه بزرگ بارسلونا: بواتنگ را به هالند ترجیح دادند!

اشتباه بزرگ بارسلونا: بواتنگ را به هالند ترجیح دادند!

پایگاه خبری فوتبالی - در فصل نقل و انتقالات زمستانی 2019 یعنی یک سال پیش، فدریکو والورده از مدیران بارسلونا خواست تا یک مهاجم بخرند چرا که در این پست فقط لوئیز سوارز را در اختیار داشت و ضرورت تقویت خط حمله اش را حس می کرد.

به گزارش فوتبالی، والورده به مدیران بارسلونا اجازه داد که نه یک مهاجم بزرگ بلکه بازیکنی با کارنامه قابل قبول و قیمتی منطقی به خدمت گرفته شود تا در بازیهای کوپا حضور یابد و از سویی رد برخی بازیهای لالیگا نیز سوارز بتواند استراحت کند. یکی از گزینه هایی که به مدیران بارسلونا پیشنهاد شد، هالند بازیکن جوان نروژی بود که در آن زمان 18 ساله بود و در تیم مولده نروژ نامش را سر زبان ها انداخته بود. بارسا به این نتیجه رسید که تجربه این بازیکن کم است و به همین خاطر ترجیح دادند که به سراغ کوین پرینس بواتنگ بروند. بارسا مهاجم 31 ساله را به صورت قرضی از ساسولو خرید که این بازیکن در  پانزده بازی پنج گل زد. بواتنگ نه تنها خیلی کم بازی کرد بلکه فرصت جذب هالند را از بارسا گرفت. هازارد بعد از آن راهی سالزبورگ شد و در زمستان 2020 در حالی که که از تیم های مختلفی پیشنهاد داشت ترجیح داد که به بورسیا دورتموند ملحق شود.

ارلینگ هالند نروژی به عنوان ستاره ای آینده دار و در حالی که مورد توجه رئال مادرید، یوونتوس و یونایتد هم قرار داشت ترجیح داد که به دورتموند برود و روند صعودی خود را در بوندسلیگا ادامه بدهد.