آجورلو و عزیزی خادم کاندیداهای آماده برای انتخابات فدراسیون فوتبال

آجورلو و عزیزی خادم کاندیداهای آماده برای انتخابات فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- از دو کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از استعفای ناگهانی مهدی تاج و در شرایطی که هنوز زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص نشده، امروز سردار آجورلو در مصاحبه ای با رسانه ها اعلام کرد که برای انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا می شود. 

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می دهد علاوه بر مصطفی آجورلو، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم هم  در انتخابات فدراسیون شرکت خواهد کرد.

آجورلو سابقه مدیریت در باشگاههایی نظیر استیل آذین، تراکتور و پاس را داشته و برای اهالی فوتبال چهره کاملا شناخته شده‌ای است. عزیزی خادم هم سابقه عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را دارد و چهار سال پیش کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شده بود که توسط هیات سه نفره ای متشکل از علی کفاشیان رییس وقت، علیرضا اسدی دبیر کل وقت و رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان گذشته رد صلاحیت شد.

او سه سال پیش برای انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال با اسلامیان وارد رقابت شد که در یک انتخابات جنجالی، به اسلامیان باخت‌. عزیزی خادم ادعا کرد که در انتخابات تقلب شده است. در هر حال از عزیزالله محمدی، اسلامیان، مهدی محمد نبی، علیرضا اسدی و حتی صالحی امیری به عنوان کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نام برده می شود.

1984