تلاش توخل برای حفظ کاوانی: اطمینان دارم او در پاریس می‌ماند

تلاش توخل برای حفظ کاوانی: اطمینان دارم او در پاریس می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل، سرمربی پاریسن ژرمن، در تلاش است که ادینسون کاوانی، مهاجم تیم خود، را به ادامه حضورش در پاریس قانع کرده و او را از پیوستن به اتلتیکو مادرید منصرف کند. 

به گزارش فوتبالی، کاوانی در هفته های اخیر و پس از پیوستن مائورو ایکاردی به پی اس جی شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته است. سرمربی آلمانی پاریسی ها در این باره گفت: " اوضاع پس از مصدومیت برای ادینسون کمی سخت شده است. این یعنی او ریتم خود را از دست داد در حالی که سایر بازیکنان در پست او در اوج آمادگی خود بودند. اما تا زمانی که در این تیم حضور دارد باید در بهترین شرایط ممکن آمادگی خود را حفظ کند. من اطمینان دارم که او با ما خواهد ماند و من تصور نمی کنم که اتفاق دیگری رخ بدهد. "

کاوانی امیدوار است که بتواند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از پاریسن ژرمن جدا شده و به اتلتیکو مادرید بپیوندد. پیش از این گفته شده که علاقه این بازیکن به تیم دیه گو سیمئونه دیوانه وار است اما تیم اسپانیایی باید پیش از خرید این بازیکن چند بازیکن دیگر خود را به فروش برساند. قرارداد کاوانای در تابستان به پایان می رسد و باشگاه پی اس جی نیز ترجیح می دهد در همین پنجره با فروش او مبلغی را دریافت کند. 

1070