ناظمی: به دست‌نشان فسخ قرارداد نمی‌دهیم/اجازه نمی‌دهیم هواداری از سپیدرود کلیه خود را بفروشد

ناظمی: به دست‌نشان فسخ قرارداد نمی‌دهیم/اجازه نمی‌دهیم هواداری از سپیدرود کلیه خود را بفروشد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: از هوادارانی که حاضر هستند کلیه خودشان را بفروشند تشکر می‌کنم اما اجازه نمی‌دهیم آن‌ها به زحمت بیفتند.

به گزارش فوتبالی، افشین ناظمی در گفت‌وگویی، در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای تیم سپیدرود رشت اظهار داشت: بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی مربوط به چند سال قبل و از زمان حضور فرشاد پیوس تا سال گذشته و زمانی که تیم در لیگ برتر حضور داشت، است. شکایت بازیکنان و مربیان سابق باعث گرفتاری‌هایی شده است اما در تلاش هستیم تا این مشکلات را رفع کنیم.

ناظمی در تشریح این تلاش‌ها ادامه داد: تاکنون با 5 نفر صحبت کرده‌ایم و توانستیم رضایت آنها را جلب کنیم. با بقیه افراد نیز باید صحبت کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و تمام تلاشمان این است که این مشکل را حل کنیم. ما در کل تا روز 28 دی فرصت داریم و تمام تلاشمان این است که زودتر از این زمان کار را به انجام برسانیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در مورد مسئله جدایی سرمربی این تیم و پیوستن او به تیم ماشین‌سازی تبریز عنوان کرد: نادر دست‌نشان سرمربی تیم سپیدرود است و کار خودش را محکم پیش می‌برد. او هر روز بر سر تمرینات حاضر است و با بچه‌های تیم هم خیلی علاقه‌مند کار می‌کند. بازیکنان هم به تمریناتشان ادامه می‌دهند و مشکلی از این بایت وجود ندارد. به طور رسمی اعلام می‌کنم هیچ گونه رضایت‌نامه‌ یا فسخ قراردادی به دست‌نشان نمی‌دهیم. او سرمربی تیم ماست و با قدرت به کار خودش ادامه می‌دهد.

وی در مورد آگهی هواداران سپیدرود برای فروش کلیه جهت رفع مشکلات مالی تیم گفت: من از هواداران و تماشاگران سپیدرود که حاضرند این کار را برای رفع مشکلات تیم محبوبشان انجام دهند تشکر می‌کنم، اما اجازه نمی‌دهیم هواداری بخواهد برای رفع مشکلات تیم به زحمت بیفتد.

ناظمی اضافه کرد: برای حل مشکلات مالی تیم‌های گیلان، مسئولان استان دست به کار شده‌اند، جلسات مختلفی با مسئولان مختلف از استاندار تا رده‌های پایین‌تر برگزار کردیم و آنها مشغول انجام کارهای لازم برای رفع مشکلات سپیدرود و همچنین داماش هستند. باید از استاندار محترم و معاون او، اعضای شورای شهر، شهردار رشت، فرماندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان تشکر کنم. همه این عزیزان دست به کار شدند و اقداماتی در حوزه مالی انجام شده تا مشکلات بازیکنان و تیم‌های استان حل شود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود افزود: از همه هواداران که تا الان پشت تیم بوده‌اند تشکر می‌کنم و از آنها ممنون هستم. به یاری خدا و تا جایی که توان داشته باشیم تلاش می‌کنیم نگرانی‌های آن‌ها را برطرف کنیم.

7655