اسپانیول 2 – بارسلونا 2: ضربه چینی به بارسلونای ده‌نفره

اسپانیول 2 – بارسلونا 2: ضربه چینی به بارسلونای ده‌نفره

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا نتوانست فاصله دوامتیازی خود در صدر جدول لالیگا با رئال مادرید را حفظ کند. البته آنها همچنان صدرنشین لالیگا هستند.

دربی کاتالونیا بین اسپانیول و بارسلونا با تساوی دو بر دو به پایان رسید. بارسلونا در این دیدار حاکم میدان بود، اما نمایش درخشانی مقابل تیم رده بیستم جدول لالیگا نداشت. 

بارسلونا در دقیقه 23 با گل داوید لوپز عقب افتاد. اما لوییس سوارز در دقیقه 50 کار را مساوی کرد. او در دقیقه 59 با سانتری عالی با بیرون پای راست، توپ را روی دروازه ارسال کرد و آرتورو ویدال با سر گل دوم را زد.

اما فرنکی دی‌یونگ در ادامه اشتباهی مرتکب شد و توپ را لو داد، و بعد روی بازیکن حریف که داشت موقعیت خطرناکی ایجاد می‌کرد خطا کرد و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

بازیکنان اسپانیول فشار آوردند و در نهایت وو لی، بازیکن چینی این تیم که به عنوان جانشین به زمین آمده بود، در دقیقه 88 دروازه نتو را باز کرد و اولین بازیکن چینی تاریخ شد که به بارسلونا در دیداری رسمی گل می‌زند.

بارسلونا و رئال مادرید در صدر جدول هم‌امتیاز هستند و بارسلونا با تفاضل گل بهتر در رده اول است (دیدار مستقیم این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده است).

8444