حمودی: پیشنهاد می‌کنم مغانلو در پیکان بماند

حمودی: پیشنهاد می‌کنم مغانلو در پیکان بماند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: به شهریار مغانلو پیشنهاد می کنم در پیکان بماند.

به گزارش فوتبالی، علی حمودی بیان کرد: من پیشنهادی از تیم دیگری دریافت نکردم و کاپیتان تیم پیکان هستم و اختیار این تیم خواهم بود. مغانلو مهاجم تیم از تیم پرسپولیس پیشنهاد دارد اما با  باشگاه پیکان  قرارداد داشته و تیم به او نیاز دارد. تصمیم نهایی درباره ماندن یا رفتن مغانلو از تیم را  باشگاه پیکان می گیرد. به نظر من رفتن مقانلو از تیم پیکان در نیم فصل به نفع او نیست.

او عنوان کرد: به نظر بسیار از کارشناسان فوتبالی خط حمله تیم پیکان رو به جلو بازی می‌کند. وقتی تیمی گل می‌زند، تمام تیم در به ثمر رساندن گل کمک کردند و در هنگام گل خوردن هم کل تیم مقصر هستند. تیم ما در بازی کردن مقابل رقبا به انسجام خوبی رسیده است، اما در گرفتن نتیجه خوب ظاهر نشدیم. در برخی از بازی‌ها  از جمله بازی مقابل تراکتور در دقیقه ۸۹ یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که اشتباه بود. تاکنون داوری در کسب نتایج تیمی ما تاثیر مستقیم داشته است.

حمودی گفت: تیم پیکان در لیگ برتر بازی فشرده‌ای داشت و در هر هفته ما میهمان بودیم. اتفاقات بد فوتبالی همه برای تیم پیکان رخ داد، اما نباید فقط دیگران را مقصر دانست. بازیکنان هم در باخت‌های تیم پیکان مقصر بودند و تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی همراه با برد ارائه دهیم.

او در پایان اظهار کرد: زمانی که تیم ما در اوج بود بازی ما با تیم فوتبال تراکتور و پارس جنوبی لغو شد. اگر در آن زمان میزبان تراکتور بود در پارس جنوبی میهمان می‌شدیم. قطعا تیمی که تماشاگر داشته باشد سوت داوری به نفع تیم پر طرفدار خواهد بود. اشتباهات داوری برای تیم‌های کم طرفدار بیشتر خواهد بود که تیم ما از این جهت آسیب می‌بیند.

9697