سایت کلمبیایی؛ اتهام همکاری کارلوس کی‌روش با مدیر ایرانی به کجا رسید؟

سایت کلمبیایی؛ اتهام همکاری کارلوس کی‌روش با مدیر ایرانی به کجا رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی- یک سایت کلمبیایی مجددا بحث اتهام همکاری کارلوس کی‌روش با مدیر ایرانی برای برپایی بازی‌های تدارکاتی کلمبیا را پیش کشیده است.

به گزارش فوتبالی، اکتبر ۲۰۱۹ و بعد از بازی تیم ملی فوتبال کلمبیا با الجزایر بود که برای اولین بار  «خورخه برمودس» یکی از خبرنگاران کلمبیا در رادیو اتهاماتی را به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی این کشور وارد کرد.

این خبرنگار اعلام کرد که کی روش با همکاری بامداد میرزایی ایجنت ایرانی که در زمان حضورش در تیم ملی ایران هم بازی های تدارکاتی را فراهم می کرد، بازی با الجزایر را برای کلمبیا جور کرده است.

البته صحبت های برمودس با رادیو نیمه تمام ماند و شنوندگان آن برنامه موفق نشدند جزئیات بیشتری از روابط کی روش با بامداد میرزایی بشنوند. در آن مقطع زمانی سایت کلمبیایی«کوموتریکولر» تحقیقات بیشتری انجام داد و ثابت کرد که بامداد میرزایی ایجنت فیفا و مدیر شرکت «اوول اسپورت» است که سابقه برگزاری بیش از ۲۰۰ بازی ملی و ۱۰۰ اردوی تمرینی و همچنین همکاری با تیم ملی ایران در مدت زمان حضور کارلوس کی روش در ایران را دارد.

البته بعد از آن مقطع زمانی و در ماه های گذشته این اتهام دیگر مورد بررسی قرار نگرفت و به تدریج به فراموشی سپرده شد. اخیرا سایت کوموتریکولر مجددا این اتهام را به صورت سئوالی مطرح کرده است:

«از آن روز به بعد آن خبرنگار دیگر این موضوع را عنوان نکرد. آیا کارلوس کی روش ارتباط نزدیکی با بامداد میرزایی برگزار کننده بازی کلمبیا و الجزایر دارد؟»



7413