مربی سابق استیل‌آذین: مشکل مهاجم رئال مادرید، خودش است

مربی سابق استیل‌آذین: مشکل مهاجم رئال مادرید، خودش است

پایگاه خبری فوتبالی – لوکا یوویچ فصل ناامیدکننده‌ای را در رئال مادرید پشت سر می‌گذارد. او با 60 میلیون یورو راهی رئال شد و نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

او در 423 دقیقه در رئال تنها یک گل زده است. لیوبیشا تومباکوویچ، مربی تیم ملی صربستان هم به انتقاد از او پرداخته است.

یوویچ در بازی صربستان با پرتغال در دقیقه 87 به زمین رفت. در بازی بعدی مقابل لوکزامبورگ، گفته شد او مصدوم است و به مادرید برگشت. او چهار روز بعد مقابل لوانته بازی کرد (البته تنها هفت دقیقه). تومباکوویچ از این رفتار او ناراضی بود و او را پس از آن به تیم ملی دعوت نکرد.

این مربی سابق استیل‌آذین می‌گوید: «من از هر بازیکنی مراقبت می‌کنم تا بهترین عملکرد را از تیم ملی صربستان بگیریم. من هرگز از هیچ‌کدام از آنها دست نکشیده‌ام. یکی از آنهایی که از تیم ملی کنار رفته لوکا یوویچ است. تنها یک حقیقت وجود دارد: هیچ مشکلی بین یوویچ و من نیست. مشکل لوکا یوویچ، لوکا یوویچ است. این بازیکن ناگهان تمرینات را ترک کرد و تلفن ما را جواب نداد. به عنوان یک مربی، می‌خواهم که همیشه روی بازیکنی در آن سطح حساب کنم، چرا که اگر این کار را نکنم غیرحرفه‌ای بوده‌ام. اما او باید ما، رسانه‌ها، طرفداران، افراد فدراسیون، و من مربی را مجاب کند. او باید نشان دهد که آماده و مسئول است. اما او هیچ قدمی در این زمینه برنداشته است.»

8444