ستاره نوجوان برزیلی، چندین بازیکن رئال مادرید را فالو کرد

ستاره نوجوان برزیلی، چندین بازیکن رئال مادرید را فالو کرد

پایگاه خبری فوتبالی – ژرژ ژسوس، مربی فلامنگو خبر پیوستن قریب‌الوقوع رینیر، ستاره‌ جوان تیمش به یکی از باشگاه‌های اروپایی را داد. کمی پس از آن بود که این بازیکن جوان چند ستاره رئال مادرید را در اینستاگرام فالو کرد.

ژسوس گفته بود: «من سه بازیکن را در فلامنگو به تیم اصلی آوردم؛ یک بازیکن 17ساله، یک بازیکن 18ساله، و یک بازیکن 19ساله. آنها همه در دیدارهای فلامنگو در ترکیب ثابت بوده‌اند. حالا آن بازیکن 17ساله قرار است به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا با قیمت چندین میلیون یورو فروخته شود.»

او نام این بازیکنان را نیاورد، اما اشاره او به رینیر 17ساله، لینکلن که به‌تازگی 19ساله شده، و ماتیئوس تولر است که او هم به‌تازگی 20ساله شده است.

رینیر چند ساعت بعد از صحبت‌های ژسوس، در اینستاگرام مارکو آسنسیو، لوکا یوویچ، ادر میلیتائو، ادن هازارد، سرخیو راموس، تونی کروس، وینیسیوس جونیور، دنی کارواخال، رودریگو گوئس، و مارسلو را فالو کرد، و البته حساب رسمی رئال مادرید را هم فالو کرد.

رینیر به عنوان یکی از بااستعدادترین بازیکنان نوجوان جهان شناخته می‌شود. اتلتیکو مادرید و رئال مادرید او را می‌خواستند، و اتلتیکو حاضر نشد 60 میلیون یورو مبلغ فسخ قرارداد بازیکنی را بپردازد که هم‌پست ژائو فلیکس است.

اما رینیر بعدتر قراردادی با فلامنگو امضا کرد که در آن، مبلغ فسخ قراردادش به 35 میلیون یورو کاهش یافت. رئال به این ترتیب برای خرید او وارد عمل شد.

8444