جهانی: جدال ما با مدعیان قهرمانی نابرابر است

جهانی: جدال ما با مدعیان قهرمانی نابرابر است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از این پس باید با تیم‌هایی برای کسب سهمیه رقابت کنیم که شرایط‌شان از همه نظر از ما بهتر است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، میلاد جهانی، در مورد کم گل زدن برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل جاری لیگ برتر، اظهار داشت: مهم نیست کدام بازیکن گل می‌زند، مهم پیروزی تیم است که اهمیت دارد. ما با کار تیمی موفق شدیم در رده چهارم قرار بگیریم. از این رو ناراحت نیستم که چرا مثل فصل قبل برای تیمم گل نمی‌زنم بلکه خوشحالم که با پاس‌گل‌هایم در پیروزی‌ها نقش داشتم.

وی با اشاره به شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کار سختی پیش رو داریم. در نیم‌فصل دوم نگاه‌ها به تیم ما تغییر پیدا می‌کند. از این رو بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. جدال ما با بسیاری از مدعیان نابرابر است. ما با بودجه اندک و شرایط مالی سخت خود را در جمع ۴ تیم بالای جدول قرار دادیم. از این پس باید با تیم‌هایی برای کسب سهمیه رقابت کنیم که شرایط‌‌شان از همه نظر از ما بهتر است.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: تنها مشکل تیم ما مالی است. بازیکنان خوب، با انگیزه و شجاعی داریم. از طرفی سرمربی خوبی داریم. اسکوچیچ تیمی یک دست ساخته و از بازیکنانش حمایت می‌کند. قدر این شرایط خوب را می‌دانیم، ولی زمان آن رسیده که از سوی مسئولان حمایت شویم. این تیم برای ادامه راه موفق خود به کمک احتیاج دارد. با دست خالی نمی‌شود موفق بود. تا این جا هم همت بازیکنان و حمایت هواداران کمک‌مان کرد، ولی در ادامه، راه سخت‌تر و ناهموار است و باید حمایت شویم.

4344