سوغاتی لائوتارو مارتینز برای لوکاکو در بازگشت از تعطیلات

سوغاتی لائوتارو مارتینز برای لوکاکو در بازگشت از تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی- لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که تعطیلات کریسمس و سال نو را در بائیا بلانکا،  سرزمین مادری اش سپری کرده بود، حالا به ایتالیا بازگشته و به تمرینات اینترمیلان ملحق شده است.

به گزارش فوتبالی، حالا شاگردان کونته خود را برای بازی بعدی شان که دوشنبه آینده مقابل ناپولی جنارو گتوزو برگزار خواهد شد، آماده می کنند.

البته لائوتارو مارتینز دست خالی به میلان بازنگشته و سوغاتی جالبی هم برای هم تیمی و دوست جدیدش، روملو لوکاکو آورده است.

این درحالی است که لائوتارو یکی از چهره های جذاب این روزهای دنیای فوتبال است و تیمهای متعددی خواهان جذب او هستند و بارسایی ها او را به عنوان جانشین لوئیس سوارز در تیمشان می خواهند. 

سوغاتی لائوتارو مارتینز برای لوکاکو

مارتینز در سفر به آمریکای لاتین سوغاتی بامزه ای برای هم تیمی بلژیکی اش آورده و خود لوکاکو با انتشار پستی در اینستاگرام از این هدیه رونمایی کرده است. در این پست لوکاکو را با پیراهن تیم ویا میتره، تیمی در لیگ بسکتبال آرژانتین  می بینیم که یانو مارتینز، برادر کوچکتر لائوتارو مارتینز در آن تیم توپ می زند و حالا لائوتارو پیراهن برادرش را برای لوکاکو سوغاتی آورده.

به نظر می رسد که این زوج تهاجمی توانا که این روزها در اینتر با نام اختصاری «لولا»شناخته می شوند، درهمین مدت کوتاه دوستی عمیقی برقرار کرده اند و یکی از موفق ترین زوجهای تهاجمی این فصل دنیای فوتبال هستند. این دو بازیکن روی هم رفته در تمامی تورنمنتهای این فصل 27 گل زده اند و 6 پاس گل داده اند.

6363