پسر کرویف، آماده رویارویی با مسی و یارانش

پسر کرویف، آماده رویارویی با مسی و یارانش

پایگاه خبری فوتبالی- از زمانی که آنتونیو کوردون به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اکوادور برگزیده شد، نام یوردی کرویف به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی این کشور مطرح شد.

به گزارش فوتبالی، آقای کوردون که سابقه مدیریت موفق در گروه هوپ در چین ، باشگاه پارمای ایتالیا، گرانادای اسپانیا و چونگکینگ لیفان چین را دارد و به عنوان مدیر ورزشی باشگاه های ویارئال و موناکو هم مشغول به کار بوده، چندی پیش یوردی کرویف را به چین برده بود.

حالا و تنها چند روز بعد از آغاز به کار آقای کوردون در فدراسیون فوتبال اکوادور، او یوردی کرویف ، سرمربی هلندی و فرزند یوهان کرویف فقید را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اکوادور معرفی کرد.

یوردی کرویف 45 ساله بدین ترتیب جانشین ارنان داریو گومز خواهد شد که در ماه جولای از پستش کنار رفته بود. 

در بازیهای اخیر خورخه سلیکوی آرژانتینی در بازیهای دوستانه اکوادور را هدایت می کرد و حالا او به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 20 سال اکوادور به همکاری اش با فدراسیون فوتبال این کشور ادامه خواهد داد.

یوردی کرویف، پسر یوهان کرویف فقید ارتباط خیلی خوبی با مسئولان بارسلونا دارد و درعین حال نام او به عنوان یکی گزینه های احتمالی پست مدیریت ورزشی باشگاه به گوش می رسید ولی برای این کار باید مدتی صبر کرد. چرا که تیم ملی اکوادور برای حضور در جام جهانی 2022 قطر می کوشد و آنها باید در روز 26 مارس مقابل تیم ملی آرژآنتین قرار بگیرند. 

درعین حال رقابتهای کوپا آمه ریکای سال 2020 هم پیش روست. این سومین تجربه مربیگری یوردی کرویف در دنیای فوتبال خواهد بود.

6363