واندا: حسم به من گفت ایکاردی باید از ایتالیا برود؛ سر مائورو کلاه می‌گذاشتند

واندا: حسم به من گفت ایکاردی باید از ایتالیا برود؛ سر مائورو کلاه می‌گذاشتند

پایگاه خبری فوتبالی – واندا نارا گفته مائورو ایکاردی پیش از آن که او ایجنت‌اش شود، قصد ترک فوتبال را داشت.

این مهاجم با اینتر قرارداد دارد، اما به صورت قرضی به پاری سن ژرمن پیوسته است و این باشگاه گزینه جذب او را در پایان فصل دارد.

واندا گفته است: «مشخص شد که برخی تصمیمات که مردم دوستش نداشتند، به نفع ما شد. بزرگ‌ترین موهبتی که دارم، حسم است. چند ماه پیش همه می‌گفتند که من همسرم را نابود می‌کنم و او باید به ناپولی یا یوونتوس برود. اما یک چیزی در من، یک حس ششم، یک حس زنانه که ما داریم، به من گفت: مائورو باید ایتالیا را ترک کند. اگر او در ایتالیا می‌ماند، زندگی برای ما بسیار آسان‌تر می‌شد. اما من تنها به فکر او بودم، نه به فکر خانواده.

یک روز پنجشنبه بود که او به پاریس رفت. ما آخر هفته با هم بودیم، و بعد دوشنبه در میلان در حالی از خواب پا شدم که تنها بودم، با پنج بچه. اصلا آسان نبود.»

او همچنین گفته که به دنبال ثروت ایکاردی نیست: «همه فکر می‌کنند من مائورو را به خاطر پولش می‌خواهم. اما زمانی که ما با هم آشنا شدیم، خودم پولدار و مشهور بودم. مائورو ایجنتی داشت که کورکورانه از او تبعیت می‌کرد. کسی که مانند پدر دومش بود، اما آخر سر پشت او را خالی کرد. یک روز که او تلاش می‌کرد یک آپارتمان بخرد، دریافت که قراردادی را در انگلیس امضا کرده که در آن حق پخش تصویرش را به ایجنتش فروخته است. همسرم حس خیلی بدی داشت. او دیگر نمی‌توانست به کسی اعتماد کند و می‌خواست فوتبال را ترک کند.»

8444