تعطیلات لاکچری ایکاردی و همسرش در جزایر فالکلند

تعطیلات لاکچری ایکاردی و همسرش در جزایر فالکلند

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن و همسرش واندا نارا سال نو را به همراه فرزندانشان (والنتینو، کونستانتینو، بندیکتو، فرانچسکو و ایزابل) در یکی از جزایر بسیار شیک و مجلل فالکلند سری کردند.

به گزارش فوتبالی، مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا پس از یک سال سخت تصمیم گرفتند که تعطیلات پر هزینه ای را در جزیره "باجلیونی" داشته باشند که تصاویر سفرشان را در اینستاگرام منتشر کردند. صفحه اینستاگرام این دو روی هم بیش از 12 میلیون دنبال کننده دارد.

در تصاویری که از جشن سال نوی خانواده ایکاردی منتشر شده همه سفیدپوش هستند به جز واندا که تصمیم گرفته لباس قرمز رنگ به تن کند. آنها سعی کردند که چند روزی به طور کلی در این جزیره مجلل استراحت کنند و از حواشی دور باشند.

فرانچسکو توتی اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه رم که اخیرا از سمت مدیریتی در باشگاهش جدا شده نیز در تعطیلات با ایکاردی ملاقات کرد. به نظر می رسد که توتی رابطه خوبی با ایکاردی و همسرش دارد و به همین خاطر آنها بخشی از تعطیلاتشان را در کنار هم سپری کردند.

ایکاردی این روزها منتظر است تا قرارداد قرضی اش با پی اس جی به حالت دائمی تبدیل شود و در پاریس ماندنی شود چرا که شرایط خوبی در آن جا دارد.