فردیناند: 18 ماه بود که خنده اوزیل را ندیده بودم

فردیناند: 18 ماه بود که خنده اوزیل را ندیده بودم

پایگاه خبری فوتبالی- ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد در صحبت هایی به تمجید از عملکرد میکل آرتتا برروی نیمکت مربیگری آرسنال پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، آرتتا اخیرا به عنوان سرمربی جدید آرسنال معرفی شد و امشب توپچی ها با هدایت سرمربی جوان اسپانیایی شان توانستند 0-2 از سد یونایتد عبور کنند. این اولین برد آرسنال در شش بازی اخیرشان بود و با این برد این تیم به رده دهم جدول لیگ برتر رسید. مسئوت اوزیل در این بازی درترکیب آرسنال قرار گرفت و این درحالی بود که در دوران حضور امری روی نیمکت مربیگری توپچی ها، به ندرت از اوزیل استفاده می شد.

درپایان این بازی ریو فردیناند اسطوره سابق یونایتد اعلام کرد که مدتها بود مسعوت اوزیل را اینقدر شاد و سرحال ندیده بود و به تاثیر مثبت آرتتا در رختکن آرسنال اشاره کرد. فردیناند به بی تی اسپورت گفت:« اوزیل دوباره احیا شده؛ زیرنظر سرمربی قبلی، اوزیل حسابی در تنگنا بود؛ شاید آرسنالی ها به تاکتیکها و متدهای امری باور نداشتند.»

فردیناند ادامه داد:« بعداز به صدا درآمدن سوت پایانی بازی آرتتا وارد زمین شد و با بازیکنانش خوش و بش کرد. من در هجده ماه اخیر لبخند اوزیل را ندیده بودم. این خود گویای یک داستان و روایت است. او از حضور درتمرینات تیمش و حضور در بازیهای آرسنال لذت می برد. نیکلاس په په هم دراین بازی مثل یک بازیکن جدید ظاهر شد. این حکایت از اطمینان بازیکنان آرسنال به سرمربی جدیدشان دارد.»

این اسطوره انگلیسی در ادامه صحبتهایش گفت:« در بازی امروز آرسنال نظم و انسجامی دیدیم که اخیرا در این تیم شاهدش نبودیم. آرسنال با ساختار کار می کرد و اعتماد به نفس خوبی دراین تیم دیده می شد که با گلزنی و برد در چنین بازیهایی به دست می آید. آنها سریع تر و قوی تر کار می کردند و تهاجمی تر بازی کردند.»

6363