آرسنال 2-0 یونایتد: یک برد شیرین برای آرتتای تازه کار

آرسنال 2-0 یونایتد: یک برد شیرین برای آرتتای تازه کار

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 منچستریونایتد را شکست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان میکل آرتتا که چند روز قبل در خانه با نتیجه 2-1 مغلوب چلسی شدند، امشب نمایش هوشمندانه تری داشتند و با گل های نیکلاس په‌په و سوکراتیس، شیاطین سرخ را شکست دادند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شد اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 8 به گل رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عرض سئاد کولاشیناچ با دخالت ویکتور لیندلوف مقابل نیکلاس په‌په قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان منچستریونایتد بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. پس از آن بازی متعادل تر شد و آرسنالی ها هم برای زدن گل بعدی پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 38 به گل دوم برسند. روی اشتباه داوید دخیا بود که الکساندر لاکازت صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به تیر دروازه، به بیرون رفت.

حملات آرسنالی ها برای زدن گل دوم ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 42 این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ابتدا دخیا ضربه سر لاکازت را برگشت داد اما سوکراتیس که مقابل دروازه بود، با یک ضربه راحت، حساب کار را 2-0 کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم آرسنالی ها تیم برتر میدان بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری دو گله شاگردان آرتتا به پایان رسید.

نیمه دوم را هم منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه میزبان ایجاد کنند.

در دقیقه 58، اوله‌گنار سولسشر دو تعویض همزمان انجام داد و آندرس پریرا و میسون گرین‌وود را به جای جیمز و لینگارد به زمین فرستاد. اما این دو تغییر هم چندان در روند بازی تغییری ایجاد نکرد و علی رغم اینکه بازیکنان منچستریونایتد بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، توفیقی در عبور از خط دفاعی آرسنالی ها نداشتند.

در دقایق پایانی هم بازی با همین روند ادامه پیدا کرد اما هیچ یک از دو تیم در ایجاد موقعیت گلزنی موفق نبودند و در نهایت بازی با همان دو گل نیمه اول به سود آرسنال به پایان رسید.