شروع به کار رونی در دربی کانتی همراه با کوکو

شروع به کار رونی در دربی کانتی همراه با کوکو

پایگاه خبری فوتبالی- با آغاز سال 2020 میلادی، وین رونی ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد ماجراجویی تازه فوتبالی اش را در سن 34 سالگی آغاز خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، وین رونی در اواخر ماه اکتبر به ماجراجویی اش در لیگ ام.ال.اس آمریکا پایان داد و آخرین بازی اش را با پیراهن دی.سی یونایتد واشنگتن برگزار کرد و حالا او به فوتبال انگلیس بازگشته ودر خدمت تیم دربی کانتی در دسته دوم لیگ انگلیس خواهد بود.

رونی در باشگاه دربی کانتی در دو نقش مشغول به کار خواهد بود؛ هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان دستیار سرمربی این تیم. در حال حاضر فلیپ کوکو، اسطوره فوتبال هلند هدایت دربی کانتی را عهده دار است و رونی به عنوان دستیار کوکو به کسب تجربه مشغول خواهدشد.

این درحالی است که قرارداد رونی با دی.سی یونایتد تا سال 2022 اعتبار داشت ولی او در ماه آگوست قراردادی را با دربی کانتی به امضا رساند و حالا و طبق گفته کوکو، رونی روز پنجشنبه اولین بازی اش را برای این تیم و درمصاف با بارنزلی برگزار خواهد کرد.

کوکو دراین رابطه گفته:« رونی آماده است و می تواند از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرد. ولی به چند بازی نیاز دارد تا به روزهای اوجش بازگردد و شاید بهتر این باشد که از ابتدا در ترکیب اصلی تیم به میدان نرود.»

کوکو که پیش از این هدایت تیمهای آیندهوون و فنرباغچه را برعهده داشت، حالا در دربی کانتی به دنبال موفقیتهای بیشتر است.

کوکو درادامه صحبتهایش درمورد رونی گفت:« مهم این است که او در زودترین زمان ممکن در ترکیب تیم قرار بگیرد. اگر بازیکنی با کیفیت، کارنامه ورزشی و تجربه رونی در اختیار تیم باشد، باید احساس خوشبختی کرد و من واقعا خوشحالم که رونی اینجا در کنار ماست. راستش را بخواهید،  به این نیاز ندارم که بازیکنی محروم باشد تا بخواهم رونی را در ترکیب اصلی قرار دهم. توقعات از رونی بالاست ولی باید به او چند بازی فرصت دهیم تا بتواند در تیم جا بیفتد.»

دربی کانتی چهارمین باشگاه حرفه ای فوتبالی رونی خواهد بود. او بعد از پوشیدن پیراهن تیمهای اورتون، منچستریونایتد و دی.سی. یونایتد حالا به عنوان بازیکن دربی کانتی به میدان خواهد رفت.

خود وین رونی هم درمورد حضور در دربی کانتی گفته:« من قراردادی 18 ماهه را امضا کرده ام. بعد از آن می توانم فوتبالم را ادامه دهم؛ همه چیز به شرایط فیزیکی ام بستگی دارد. الان حال و روزم خوب است و این شانس را داشتم که در طول کارنامه ورزشی ام، با مصدومیتی جدی مواجه نشده م. من در دو سال اخیر در هیچ یک از جلسات تمرینی تیمم غیبت نکردم و الان هم هفته هاست که تمرین می کنم و آماده بازی کردن هستم؛ حس می کنم بدنم آماده است و می توانم کیفیت و تجربیات فوتبالی ام را در اختیار تیم قرار دهم.»

6363