مورینیو: مهاجمان تاتنهام حق دارند ناامید شوند

مورینیو: مهاجمان تاتنهام حق دارند ناامید شوند

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تاتنهام از نقاط ضعف تیمش به خوبی مطلع است و می داند که اشکالات مکرر دفاعی ممکن است برای تیمش گران تمام شود و همین موضوع باعث ناامیدی او شده است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در بازی روز شنبه اش مقابل نوروویچ به تساوی 2-2 رضایت داد و اشتباهات تدافعی بازیکنان تاتنهام در هفته های اخیر منجر به از دست رفتن امتیازات متعددی برای این تیم شده است.

حالا ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام اگرچه از عملکرد خط حمله تیمش راضی است ولی معتقد است که مسائل خنده داری هستند که اور ا عصبانی می کنند. مورینیو در آستانه مصاف تیمش با ساوتهمپتون گفت:« در  4 بازی خارج از خانه، ما دو برد به دست آوردیم، یک باخت داشتیم و یک مساوی. آیا اوضاع بهتر از قبل است؟ بله. آیا این ایده آل است؟ نه.»

مورینیو ادامه داد:« اگر به خانه نورویچ برویم و نتوانستیم موقعیتی خلق کنیم، نوروویچ کنترل بازی را در دست می گیرد و بر ما تسلط پیدا می کند. بعد باید دفاع کنیم. ما خوب دفاع می کنیم و مقاومت می کنیم و بازی 0-0 می شود. شاید دراین شرایط باید پذیرفت که تساوی بدون گل نتیجه خوبی است.»

سرمربی پرتغالی تاتنهام ادامه داد:« مشکل در نحوه گل خوردن تیم ما و نحوه بازی کردن تیم ماست. ما به خانه یونایتد رفتیم؛ گل اولی که دریافت کردیم، گل بدی بود. ما بازی را مساوی کردیم و نیمه 1-1 تمام شد. نیمه دوم شروع شد و ما باز هم گل مضحکی خوردیم. مشکل اینجاست. ما خوب بازی می کنیم و موقعیتهای زیادی خلق می کنیم ولی همیشه نمی بریم. ما باید پیشرفت کنیم. ما گلهای زیادی می خوریم و این ناامید کننده است. اگر من یکی از مهاجمان تیم بودم، از این موضوع واقعا ناامید می شدم که در خط دفاع نمی توانیم موقعیتهای حریف را مهار کنیم.»

البته مورینیو نقاط قوت تیمش را هم می بیند:« درعین حال این خیلی خوب است که تیممان از تلاش دست نمی کشد؛ حتی در سخت ترین شرایط، ما به جلو می رویم و این روحیه ستودنی است. ما در ابتدا گلهای زیادی از روی کرنرها می خوردیم. این رویه را متوقف کردیم ولی در بازی با برایتون از روی ضربه آزاد گل خوردیم؛ در دنیای فوتبال مسائلی هستند که کنترلشان گاهی خیلی سخت است. وقتی من ریزه میزه هستم و تو 15 سانت از من بلندتری، باعث می شود که مسائل غیرممکنی را درفوتبال شاهد باشیم.»

6363