خبر بد سولشر: پوگبا به بازی با آرسنال هم نمی رسد

خبر بد سولشر: پوگبا به بازی با آرسنال هم نمی رسد

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولشر، سرمربی جوان یونایتد در کنفرانسی خبری در آستانه مصاف شاگردانش با آرسنال اعلام کرد که در این بازی پل پوگبا قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، یونایتد فردا شب از سری رقابتهای این هفته لیگ برتر در لندن به مصاف آرسنال خواهد رفت و در شرایطی که شنیده می شد که پوگبا دراین بازی حضور خواهد داشت، اما حالا سولشر اعلام کرده که پوگبا دراین بازی هم مثل اکثر بازیهای این فصل یونایتد غایب خواهد بود.

سولشر دراین رابطه گفت:«پل پوگبا در بازی با آرسنال غایب خواهد بود. وقتی برای مدتی طولانی از میادین دور باشید، برای بازگشت به روزهای اوج و ترکیب تیم به زمان نیاز دارید. پوگبا هم به زودی دوباره به جمع بازیکنان تیم ما باز خواهد گشت. البته من خوشبین هستم. خودم مهاجم بودم و شرایط را لمس کرده ام. اگر بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم، می توانیم گزینه های جایگزین متعددی را در دسترس داشته باشیم؛ مقایسه کردن بازیکنان با هم کار دشواری است؛ اما ما باید این سبک بازی کردن را هم بیاموزیم. من بارها گفته ام که ما سیتی نیستیم و نمی توانیم مثل آنها بازی کنیم؛ اما امیدوارم در سالهای آتی مثل آنها بازی کنیم.» 

سرمربی جوان یونایتد امیدهای فراوانی دارد که تیمش بتواند در سال 2020 موفق ظاهر شود:« نسبت به سال 2020 حس خوبی دارم و قصد دارم در سال 2020 ، اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. ما در مسیر مناسب و درستی هستیم؛ الان در دوره گذار هستیم و با گذشت این دوره، بعد از دو سال می توانیم مثل سایر تیمهایی که این مسیر را طی کرده اند، تبدیل به تیم قدرتمندی شویم.» 

سولشر با اشاره به شرایط مصدومان تیمش گفت:« مهاجمان تیم ما باید در شرایط خوبی باشند؛ اگر گزینه های متعددی پیش رو داشته باشم، قطعا شرایط تیم بهتر می شود. ما دراین فصل مصدومان فراوانی داشتیم ولی تدریجا این مصدومان بازگشته اند و دست من در انتخاب بازیکن بازتر است. در بازی اخیرمان، لوک شاو و آرون وان بیساکا در ترکیب اصلی نبودند و به جای آنها اشلی یانگ و براندون ویلیامز بازی کردند که خیلی هم خوب کار کردند. باید بگویم که با بازگشت بازیکنان مصدوم، گزینه های بیشتری در اختیار خواهم داشت.»

6363