یوونتوس در فکر تمدید قرارداد رونالدو

یوونتوس در فکر تمدید قرارداد رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال چند روز پیش در کنفرانسی در دوبی اعلام کرد که هنوز در روزهای اوج فوتبالی اش است

به گزارش فوتبالی، کریس که در سالن گلوب ساکر اواردز دوبی برنده جایزه بهترین فوتبالیست سال 2019 میلادی شد، در صحبتهایی گفت:« سالها پیش سن مناسب برای خداحافظی از دنیای فوتبال، 30 یا 32 سالگی بود. اما الان می توان دید که بازیکنانی هستند که در سن 40 سالگی همچنان فوتبال بازی می کنند. زمانی که حس کنم که بدنم دیگر مثل قبل در زمین چمن جوابگو نیست، در آن زمان از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.»

این اولین باری نیست که کریس رونالدو از خواسته اش برای ادامه حضور در دنیای فوتبال تا سن 40 سالگی صحبت می کند و در سن 34 سالگی هم شرایط بدنی ایده آلی دارد. حالا روزنامه کوریره دلوسپورت در گزارشی در روز سه شنبه به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه یوونتوس قصد دارند تا قرارداد ستاره پرتغالی شان را تمدید کنند. این در حالی است که قرارداد فعلی کریس تا ژوئن سال 2022 اعتبار دارد و در آن زمان کریس رونالدو 37 ساله خواهد بود.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس حالا از رویاها و اهداف رونالدوی پرتغالی خبر دارد. رونالدو که درسال 2018 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، همچنان در روزهای اوج فوتبالی اش به سر می برد و قصد دارد تا با یووه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.  آنها می دانند که خود رونالدو هم تمایل زیادی دارد تا در یووه بماند. این ستاره پرتغالی قصد دارد تا بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرد و این اتفاق با فتح جامهای متعدد قهرمانی و همچنین فتح توپ طلاهای بیشتر محقق خواهد شد.

رونالدو تا به امروز 5 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده؛ یک بار با یونایتد در سال 2008 و چهار بار با پیراهن رئال مادرید در سالهای 2014، 2015، 2017 و 2018. و پنج بار هم بهترین بازیکن دنیا لقب گرفته (در سالهای 2008، 2013 ، 2014، 2016 و 2017 )

در صورتی که سران یوونتوس در نهایت قرارداد رونالدو را تمدید کنند، احتمالا این آخرین قرارداد حرفه ای او با دریافت حقوقی بیش از حقوق فعلی اش خواهد بود. در عین حال شاهزاده دوبی هم در دیدار اخیرش با رونالدو به او اعلام کرده که با آغوشی باز از او در یکی از باشگاه های اماراتی استقبال می کند و در سن 38یا 39 سالگی کریس هم پذیرای او خواهد بود که درحال حاضر این ، برنامه ای دور و بلند مدت برای ستاره پرتغالی به نظر می رسد.

6363