آقایی:‌ از شوک بازی آخر هنوز خارج نشده‌ ام

آقایی:‌ از شوک بازی آخر هنوز خارج نشده‌ ام

پایگاه خبری فوتبالی- سعید آقایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از هواداران سپاهان پرداخت و در رابطه با آخرین دیدار تیم صحبت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، سعید آقایی بازیکن فوتبال سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان که با برتری 4 بر 2 شاگردان اسکوچیچ همراه شد، مدافع چپ تیم بود و مانند سایر بازیکنان تیم نتوانست برخلاف 15 بازی گذشته مقابل حملات مهاجمان صنعت نفت عملکرد خوبی داشته باشد تا اولین شکست طلایی پوشان اصفهانی در فصل جدید ثبت شود.


سعید آقایی بازیکن سابق تیم ملی چند روز پس از این شکست اینگونه به آن و البته به نتایج سپاهان در نیم فصل دوم رقابت ها، واکنش نشان داده و نوشته است: « از شوک بازی آخر تا همین الان خارج نشده ام و از عملکرد خودم ناراضی هستم. ناراحتی شما عزیزان (هواداران سپاهان) همیشه برایم دردناک بوده و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام داده ام. همانطور که در ۳۳ بازی ۸پاس گل و ۱ گل به ثمر رسانده ام، تا بتوانم نقش کوچکی در نتایج اخیر داشته باشم. البته که از تاثیر شما هواداران در این نتایج نمی‌توان ساده عبور کرد. همواره در زندگی ورزشی ام تلاشم بر این بوده که روزی حلال کسب کنم و به همین خاطر هر زمانی که در میدان بودم با تمام توان در مقابل حریفان بازی کرده ام.»

4344