نریمان‌جهان: بزرگان را بردیم ولی در رختکن مسئولی ندیدیم

نریمان‌جهان: بزرگان را بردیم ولی در رختکن مسئولی ندیدیم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: استقلال را در 2 بازی بردیم، تراکتور را با آن همه هجمه شکست دادیم و بعد از توقف پرسپولیس در تهران انتظار پاداش داشتیم ولی کسی از مسئولان را در رختکن ندیدیم.

به گزارش فوتبالی، سامان نریمان‌جهان در خصوص عملکرد ماشین‌سازی در نیم فصل اول اظهار داشت: ابتدای فصل تیم با تغییرات گسترده کار خود را شروع کرد و آقای خطیبی هم کار سختی را برای هماهنگی و نظم دادن به سیستم و حرکت تیمی داشت ولی با این حال تلاش تیمی موجب شد تا در همان ابتدای کار با شکست دادن استقلال کار را شروع کنیم و همین پیروزی انتظارات را از تیم ما بالا برد.

او ادامه داد: باید قبول کنیم تیم ما یک تیم معمولی بود که نه برای قهرمانی بسته شده بود و نه برای سهمیه آسیایی ولی نتایجی که کسب کردیم انتظارات را بالا برد، ناگفته نماند که ما هم این پتانسیل را داشتیم که نتایج بهتری بگیریم و اینگونه هم شد، هر چند اعتقاد دارم فوتبالی که ما ارائه می‌دادیم خیلی بالاتر از نتایج تیممان بود ولی نتایج به دست آمده هم رضایت‌بخش و بالاتر از اهداف باشگاه بود.

کاپیتان ماشین‌سازی عنوان کرد: ما تیمی تشکیل دادیم که دومین تیم جوان و دومین تیم کم‌هزینه لیگ برتر است و این نتایج و جایگاه ما نشان می‌دهد که در شرایط بد اقتصادی، نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتیم و لایق تشویق و پاداش بودیم ولی این اتفاق نیفتاد که ما نیز دقیقا از این موضوع گلایه داریم.

وی خاطر نشان کرد: ما در 2 بازی رفت و برگشت استقلال را شکست دادیم. تراکتور را با آن همه هجمه‌ ناجوانمردانه علیه خود، شکست دادیم و پرسپولیس را بعد از بردهای پیاپی و در شرایطی که بالای جدول و بهترین شرایط بود، در تهران متوقف کردیم ولی در رختکن تیم هیچ مدیر و مسؤولی را ندیدیم و از پاداش خبری نبود. این یعنی بردهای ما برای مسئولان مهم نبود و آنها از ما بقا در لیگ را می‌خواستند. در نیم‌فصل اول امتیازات لازم را برای بقا جمع کردیم تا در ادامه کار دیگر برای‌شان مهم نباشد!

نریمان‌جهان عنوان کرد: تیم ما خصوصی است و از طریق یک هلدینگ بزرگ اداره می‌شود. ما نمی‌دانیم طرف حساب ما کدام شرکت از این مجموعه بزرگ است که مستقیم از آنها گلایه کنیم ولی در هر صورت بچه‌ها شرایط مالی خوبی ندارند و در کل ۲۰ درصد دریافتی داشتیم که آخرین دریافتی ما مربوط به سه ماه قبل است. خیلی از بازیکنان در روز تعطیلی تمرینات حتی پول رفتن به خانه را هم نداشتند.

کاپیتان ماشین‌سازی افزود: از دو سال گذشته ۶۰درصد طلب دارم که در شرایط مالیِ این فصل واقعا نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم. از نظر مالی به مشکل خورده‌ام و نمی‌دانم چگونه باید در این شرایط روی تمرینات خود تمرکز داشته باشم. این موضوع را نیز با آقای نصیرزاده مطرح می‌کنیم ولی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. البته او نیز تلاش خود را می‌کند ولی همکاری لازم از طرف شرکت‌های تامین کننده مالی انجام نشده و ایشان نیز مثل ما بازیکنان در شرایط بد گرفتار شده‌اند.

نریمان جهان تصریح کرد: جدا از مشکلات مالی تیم، من خودم به شخصه درگیر یک سری مشکلات مالی هستم که تمرکزم را گرفته و در شرایط فعلی به هیچ عنوان نمی‌توانم روی تمرینات و بازی‌ها تمرکز کنم، همین موضوع باعث خواهد شد که عملکرد مثبتی برای تیم نداشته باشم که هر دو طرف متضرر خواهیم شد. در روزهای گذشته با آقای نصیرزاده نیز صحبت کردم و تشکر هم می‌کنم که تلاش خود را برای حل مشکلات ما انجام می‌دهد ولی اگر باشگاه توانایی پرداخت مطالبات سال گذشته و فصل جاری من را نداشته باشد،خواهش کرده‌ام که قراردادم را فسخ کنند تا بتوانم در تیم دیگری مشکلات مالی‌ام را حل کنم. با این وجود طبق تعهدی که به باشگاه دارم، تا به حال با تیمی مذاکره نکرده‌ام ولی بدون اغراق و بازارگرمی می‌گویم که چند پیشنهاد خوب دارم و اگر مشکلاتم حل نشود، مجبور هستم از این تیم جدا شده و در تیم دیگری به دنبال حل مشکلاتم باشم.


 نریمان‌جهان با بیان اینکه همیشه بازیکنان بومی در تبریز ضربه خورده‌اند، عنوان کرد: از سال‌های گذشته درصد زیادی از قراردادم باقی مانده است ولی من به‌عنوان یک بازیکن بومی، این تیم و این شهر را متعلق به خودم می‌دانم و یا به نوعی من متعلق به این شهر هستم و هیچ موقع به خود اجازه ندادم از این تیم‌ها شکایت کنم. همیشه احترام‌ها را نگه داشته‌ام ولی بدون شکایت هم نتوانستم حقم را بگیرم ولی در مقابل دیگران که خیلی هم ادعا و مرام داشتند و محبوب هم بودند، شکایت کرده‌اند و تا ریال آخر پول‌شان را گرفته‌اند؛ تنها ما بومی‌ها سرمان بی‌کلاه مانده است، اما الان باور کنید در شرایط بدی هستم. 

کاپیتان ماشین‌سازی با بیان اینکه اعتراض آنها به خاطر رسیدن صدای‌شان به زنوزی است، عنوان کرد: واقعا شرایط مالی خوبی نداریم ولی با این حال کم‌کاری از طرف شرکت‌های تامین کننده مالی بوده است چون با شناختی که در ۱۰ سال گذشته از آقای زنوزی داشتم، اعتقاد دارم که او از شرایط ما بی‌اطلاع است و طبیعی است که با وجود دغدغه‌های کاری زیادی که  دارد، خیلی در جریان امورات ریز تیم نباشد و اگر گلایه‌ای می‌کنیم، بخاطر این است که او در جریان کار قرار بگیرد و دستور رسیدگی بدهد.

او تصریح کرد: من به شخصه از خدمات آقای زنوزی به ورزش آذربایجان و ایران قدردانی می‌کنم و به‌عنوان عضو کوچکی از مجموعه بزرگ او، درخواست رسیدگی به شرایط موجود را دارم؛ باور کنید در هفته‌های پایانی هیچکدام از بازیکنان نای راه رفتن را هم نداشتند و تنها همدلی با کادرفنی و شخص رسول خطیبی ما را به تمرینات و ادامه مسابقات دلگرم کرد.

9697