همسر تونی کروس: او هرگز در بایرن مونیخ خوشحال نبود

همسر تونی کروس: او هرگز در بایرن مونیخ خوشحال نبود

پایگاه خبری فوتبالی - جسیکا کروس، همسر تونی کروس، در مستندی که به تازگی درباره هافبک رئال مادرید منتشر شده صحبت هایی را مطرح کرده و مدعی شده که این بازیکن در دوران حضورش در بایرن مونیخ هرگز خوشحال نبوده است. 

به گزارش فوتبالی، هافبک تیم ملی آلمان در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شده و به رئال مادرید پیوست. او در این مدت عملکرد درخشانی در این تیم داشت و به عنوان یکی از مهره های کلیدی این باشگاه اسپانیایی در فتح سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا به شمار می رود. کروس پیش از جدایی از رئال در بایرن نیز موفقیت هایی را به دست آورده و سه قهرمانی بوندس لیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان در کارنامه خود به ثبت رسانده بود. جسیکا درباره دوران حضور همسرش در بایرن گفت: " فکر می کنم تونی هرگز و از همان ابتدا در بایرن راحت نبود."

مدیر برنامه این بازیکن نیز این موضوع را تایید کرده و  می گوید که وقتی تونی در سال 2009 به صورت قرضی و به مدت یک فصل به بایرلورکوزن رفت دیگر علاقه ای به بازگشت به بایرن مونیخ نداشت. اولی هوینس، مدیرعامل سابق بایرن مونیخ، نیز در این باره اظهار داشت: " ما بالاترین دستمزد باشگاه را به او پیشنهاد دادیم و گفتیم یا این پیشنهاد را بپذیر یا برو و او گفت که از باشگاه خواهد رفت. این اتفاق من را شگفت زده کرد اما من افرادی مانند او که قوانین خاص خودشان دارند را دوست دارم. " 

1070