تیری آنری، جدیدترین گزینه جانشینی والورده در بارسلونا

تیری آنری، جدیدترین گزینه جانشینی والورده در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دو قهرمانی لالیگا و احتمال تبدیل شدن به تنها مربیان تاریخ بارسا در کنار گواردیولا که در سه سال اولشان در این تیم قهرمان لیگ شده اند برای این که ارنستو والورده بتواند در نیوکمپ بماند، کافی نیست.

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو روز یکشنبه گزارشی را منتشر کرد که بر اساس آن 80 درصد از هواداران بارسلونا در نظرسنجی گفته بودند که با ماندن ارنستو والورده در فصل آینده موافق نیستند. حالا نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که تیری آنری بازیکن اسبق بارسلونا و آرسنال به گزینه اصلی نشستن روی نیمکت نیوکمپ در فصل آینده تبدیل شده است.

آنری در حال حاضر هدایت تیم مونترال ایمپکت کانادا را به عهده دارد و به نظر می رسد که شانس این که روی نیمکت بارسلونا بنشیند، خیلی زیاد است. او رابطه بسیار خوبی با آبیدال و دیگر مدیران فعلی بارسلونا دارد و با وجود ان که تجربه حضورش  روی نیمکت موناکو چندان خوب نبود، این شانس را دارد تا فصل اینده روی نیمکت بارسا بنشیند.

در بارسلونا مرسوم است که در زمانی که قرارداد یک بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد، از ژانویه شایعاتی در مورد جانشین وی مطرح می شود. این اتفاق در مورد رایکارد، ویلانوا و تاتا مارتینو نیز رخ داده بود. حالا هر چند که مدیران بارسلونا جدایی والورده را تکذیب می کنند اما با توجه به این که این مربی اقبالی میان هواداران ندارد، بعید است که در نیوکمپ بماند مگر آن که بتواند در فینال استانبول در چمپیونزلیگ حضور یابد و به قهرمانی برسد.