برانکو : پرسپولیس مشکلم را حل کند به تیم ملی فکر می‌کنم

برانکو : پرسپولیس مشکلم را حل کند به تیم ملی فکر می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- برانکو ایوانکوویچ با تاکید بر اینکه برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران ابتدا باید مشکلش با باشگاه پرسپولیس حل شود گفت: صحبت‌های لازم را انجام دادیم و حالا نوبت عمل کردن باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی درباره ادعای مهدی خواجه‌وند مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه سفیر ایران در کرواسی قرار است مقدمات لازم برای توافق نهایی بر سر پرداخت مطالبات او و دستیارانش در زمان حضور در پرسپولیس را فراهم کند اظهار داشت: 

درباره جزئیات صحبت‌های آقای خواجه‌وند و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها اطلاعی ندارم. آنچه مشخص است جلساتی بوده که با باشگاه پرسپولیس داشتم و حالا وقتش است تا در این زمینه اقداماتی صورت بگیرد در غیر این صورت توافقی هم نیست.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: من همواره با آقای صادق در ارتباط هستم. او دوست خیلی خوب من است. نشست‌های خوبی نیز برگزار شد اما تمام مسائل بعدی به باشگاه پرسپولیس بستگی دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در جریان استعفای مهدی تاج قرار دارید اظهار داشت: متاسفانه این موضوع را شنیدم که او ناراحتی قلبی پیدا کرده است. سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است و امیدوارم آقای تاج دوباره سلامتی اش را به دست آورد.

برانکو در ادامه راجع به اینکه بسیاری از مردم صحبت از حضور شما روی نیمکت تیم ملی ایران می‌کنند گفت: اول باید موضوع پرسپولیس حل شود. باید این اتفاق بیفتد. پس از آن همه چیز امکان پذیر است. خیلی دوست دارم دوستانم را در ایران بار دیگر ببینم.

7655