رسمی؛ مهاجم مورد نظر یووه و یونایتد به دورتموند پیوست

رسمی؛ مهاجم مورد نظر یووه و یونایتد به دورتموند پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند پدیده نروژی ردبول سالزبورگ که مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قرار گرفته بود تا سال 2024 به دورتموند پیوست.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم که شایعاتی در مورد انتقالش به تیم هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد و یوونتوس نیز مطرح شده بود در نهایت دورتموند را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

هالند 19 ساله در این فصل نمایش خوبی از خود ارائه داده بود و با ثبت هشت گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نامش را سر زبان ها انداخته بود. او در نیم فصل دوم با حضور در دورتموند این فرصت را دارد تا آمار گلهایش را در چمپیونزلیگ افزایش بدهد و به رقابت سخت با لواندوفسکی برای عنوان آقای گلی چمپیونزلیگ ادامه بدهد.

هالند در تابستان و در جام جهانی جوانان در زمانی که در یک بازی توانست 9 گل به ثمر برساند بیش از پیش  نامش را در رسانه ها مطرح کرد. در نهایت این بازیکن ترجیح داد که فوتبالش را در بوندسلیگا و تیمی نظیر دورتموند ادامه بدهد. باشگاه دورتموند فعلا جزئیات بیشتری در مورد قرارداد این بازیکن نروژی منتشر نکرده اما حضور در وستفالن قطعا گام بزرگی در ادامه فوتبال هالند به شمار می رود.