ستاره سابق رئال: اگر دست من بود نیمار و امباپه را جذب نمی‌کردم

ستاره سابق رئال: اگر دست من بود نیمار و امباپه را جذب نمی‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، معتقد است که مدیران این باشگاه فعلا نباید تلاشی برای جذب کیلیان امباپه و نیمار، دو ستاره پاریسن ژرمن، بکنند.
به گزارش فوتبالی، در سال های اخیر ستاره تیم ملی برزیل و مهاجم جوان پاریسن ژرمن بارها به رئال مادرید لینک شده اند اما در نهایت انتقالی رخ نداده است.رئالی ها تابستان گذشته هزینه زیادی برای خرید ادن هازارد و لوکا یوویچ کردند و علاوه بر این وینیسیوس جونیور و رودریگو را نیز در اختیار دارند. مورینتس در یک رویداد فوتبالی در امارات متحده عربی درباره اضافه شدن این بازیکنان به تیم سابقش گفت: " اگر من بودم در حال حاضر یک مهاجم به ترکیب رئال مادرید اضافه نمی کردم. این امری ضروری نیست. باید تا زمانی که هازارد مانند ابتدای فصل آماده شود، صبر کرد و حالا بد توجه به مصدومیتش شرایط خوب پیش نمی رود. رابرت لواندوفسکی،امباپه و نیمار عالی هستند اما من فکر می کنم با حضور کریم بنزما، لوکا یوویچ و ماریانو که این فصل هنوز به میدان نرفته، نیازی به جذب یک مهاجم دیگر وجود ندارد. "
او همچنین درباره احتمال بازگشت اودگارد به سانتیاگو برنابئو گفت: " ستارگان جوانی هستند که به صورت قرضی به تیم های دیگر می روند و بهتر می شوند. این همان اتفاقی بود که برای دنی کارواخال رخ داد. اودگارد بازیکن بسیار خوبی است و انتقال او به سوسیه داد کار بسیار درستی بود. "

۱۰۷۰