سعید راد: نوه‌ام دلیل انتقاد من از کالدرون نیست

سعید راد: نوه‌ام دلیل انتقاد من از کالدرون نیست

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم صحبتهای سعید راد با روزنامه ایران‌ورزشی را برایتان انتخاب کردیم. منتقد جدی کالدرون مدعی است دلیل انتقاد او از مرد آرژانتینی هیچ ارتباطی به سکونشینی نوه‌اش در پرسپولیس ندارد:

  •  اگر می‌خواستم درباره کالدرون حرف بزنم که در تمام این 16 هفته فرصتش را داشتم. آدام هم سه ساله آمده و اگر 50 سال دیگر هم روی نیمکت باشد اعتراضی نمی‌کند. این بچه اقتصاد خوانده و چهار زبان روز دنیا را هم می‌داند و در واقع اگر بخواهد خودش با کالدرون صحبت می‌کند. پس مسأله من اصلاً نوه‌ام نیست.
  •  آدام در جنوب فرانسه و کانادا فوتبال بازی کرده و اگر کالدرون هم او را نخواهد، خودش می‌داند که در کجا به فوتبالش ادامه دهد. من کارم بازیگری فیلم است و اگر می‌خواستم نوه‌ام را بشناسانم او را هنرپیشه سینما می‌کردم.
  • کالدرون  هنوز از راه نرسیده چهار تا بازیکن را کنار گذاشت. از کجا آنها را می‌شناخت؟ چرا باید شایان مصلح، سروش و شریفی با بغض از باشگاه بروند. البته باید چند نفری می‌رفتند تا جا برای بازیکن بی‌کیفیتی مثل جونیور باز شود. به نظر شما نمی‌شد با پولی که به جونیور و دلال‌هایش دادند چند تا بازیکن خوب را از لیگ یک و دو آورد. این چه رفتاری است که آقای کالدرون با بازیکنان دارد؟ این بازیکنان خیلی نجیب هستند که چیزی نمی‌گویند.
  • آقای کالدرون کارمند باشگاه است اما طوری رفتار می‌کند که انگار ما نوکر ایشان هستیم. نه آقای کالدرون به شما اشتباه گفته‌اند پرسپولیس از همه ما بزرگتر است.

    1984